Vilmer är här
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Vilmer är här

    Han föddes igår, kl 18.20, med dunder och brak på sin pappas födelsedag. Allt gick väldigt fort när det väl satte igång. Jag klarade förlossningen helt utan smärtlindring och behövde inte sys alls efteråt. Jätteskönt!

    Vilmer var rekordstor för att vara en av våra pojkar, 2864 g och 48 cm. Han började amma snart efter förlossningen och vill ligga nära, nära.

    Nu vilar vi på BB och om allt fortsätter gå bra så åker vi nog hem imorn. Det är så mycket kärlek som kommer på en gång och jag har inte fattat att han är här redan! På förmiddagen bakade jag sockerkaka (till makens tårta) med Axel och på eftermiddagen kom Vilmer... <3
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  2. 1
    Vilmer är här Han föddes igår, kl 18.20, med dunder och brak på sin pappas födelsedag. Allt gick väldigt fort när det väl satte igång. Jag klarade förlossningen helt utan smärtlindring och behövde inte sys alls efteråt. Jätteskönt!

    Vilmer var rekordstor för att vara en av våra pojkar, 2864 g och 48 cm. Han började amma snart efter förlossningen och vill ligga nära, nära.

    Nu vilar vi på BB och om allt fortsätter gå bra så åker vi nog hem imorn. Det är så mycket kärlek som kommer på en gång och jag har inte fattat att han är här redan! På förmiddagen bakade jag sockerkaka (till makens tårta) med Axel och på eftermiddagen kom Vilmer... <3
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Jättestort GRATTIS! Skönt att det gick så bra! Hoppas nu dina gravidbesvär försvinner lika fort!

    Ca 7 timmar från vattenavgång till leverans alltså .
  4. 2
    Jättestort GRATTIS! Skönt att det gick så bra! Hoppas nu dina gravidbesvär försvinner lika fort!

    Ca 7 timmar från vattenavgång till leverans alltså .
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Åh vad roligt att höra att allt gått så bra, och stort grattis till Vilmer!
  6. 3
    Åh vad roligt att höra att allt gått så bra, och stort grattis till Vilmer!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Grattis!! Åh nu längtar jag verkligen!

    Hade du på känn att det skulle ske snart eller kom det helt plötsligt?
  8. 4
    Grattis!! Åh nu längtar jag verkligen!

    Hade du på känn att det skulle ske snart eller kom det helt plötsligt?
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Åh grattis!
    Gud va skönt att ha det avklarat!! Jag är riktigt avundsjuk på dig ska du veta för jag är redigt trött på att vara gravid just nu. Jag har exakt en månad kvar till bf idag. Känns som en evighet.
  10. 5
    Åh grattis!
    Gud va skönt att ha det avklarat!! Jag är riktigt avundsjuk på dig ska du veta för jag är redigt trött på att vara gravid just nu. Jag har exakt en månad kvar till bf idag. Känns som en evighet.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Stort grattis till Vilmer.

    Så skönt att höra att allt gick bra för hela familjen.

    Så mysigt med nyfödd bebis. Nu väntar jag ännu mer på att det skall dra igång här också.
    Nu struntar jag i om bebis kommer i december, även om jag tror att jag nog får vänta en två veckor till.
  12. 6
    Stort grattis till Vilmer.

    Så skönt att höra att allt gick bra för hela familjen.

    Så mysigt med nyfödd bebis. Nu väntar jag ännu mer på att det skall dra igång här också.
    Nu struntar jag i om bebis kommer i december, även om jag tror att jag nog får vänta en två veckor till.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Stort grattis till er lilla kille! Lycka till med allt och hoppas allt flyter på så bra som det verkar göra
    Kram
  14. 7
    Stort grattis till er lilla kille! Lycka till med allt och hoppas allt flyter på så bra som det verkar göra
    Kram
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Grattis till Wilmer!! Åh, nu var jag ju tvungen att börja gråta lite! Gud vad fint.. Höggravid och 7 dagar kvar här! Det ska bli så spännande!! kramar!
  16. 8
    Grattis till Wilmer!! Åh, nu var jag ju tvungen att börja gråta lite! Gud vad fint.. Höggravid och 7 dagar kvar här! Det ska bli så spännande!! kramar!
  17. Medlem sedan
    Oct 2009
    #9
    Så härligt! GRATTIS!
  18. 9
    Så härligt! GRATTIS!
  19. Medlem sedan
    Jun 2011
    #10
    Åå, vad härligt!! Jättegrattis!
  20. 10
    Åå, vad härligt!! Jättegrattis!
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Stort grattis till Vilmer!! Skönt & höra att allt gick bra & att ni alla mår bra!!
    Svårt att fatta att det verkligen är januaribebis/ar som tittat/kan titta ut nu! Det är verkligen våran tur att få träffa våra små underverk som legat i magen i 8-9månader nu/snart!!! =D
  22. 11
    Stort grattis till Vilmer!! Skönt & höra att allt gick bra & att ni alla mår bra!!
    Svårt att fatta att det verkligen är januaribebis/ar som tittat/kan titta ut nu! Det är verkligen våran tur att få träffa våra små underverk som legat i magen i 8-9månader nu/snart!!! =D
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Grattis! Skönt att förlossningen gick så bra och tänk att klara sig helt utan smärtlindring! wow!
  24. 12
    Grattis! Skönt att förlossningen gick så bra och tänk att klara sig helt utan smärtlindring! wow!
  25. Medlem sedan
    Mar 2009
    #13
    Wow! Grattis
  26. 13
    Wow! Grattis
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #14
    åhh, va roligt! Grattis MOE! och hela din familj. Man kan väl egentligen inte få en bättre födelsedagspresent
  28. 14
    åhh, va roligt! Grattis MOE! och hela din familj. Man kan väl egentligen inte få en bättre födelsedagspresent
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15
    Grattis till lillgrabben!!!
  30. 15
    Grattis till lillgrabben!!!
  31. Medlem sedan
    Feb 2009
    #16
    Stort grattis till er och er fina lilla kille! Härligt att allt verkar ha gått så bra!
  32. 16
    Stort grattis till er och er fina lilla kille! Härligt att allt verkar ha gått så bra!
  33. Medlem sedan
    May 2011
    #17
    Sort Grattis till prins nr 3!!! Låter som en fantastisk förlossning!
  34. 17
    Sort Grattis till prins nr 3!!! Låter som en fantastisk förlossning!
  35. Medlem sedan
    Nov 2008
    #18
    Grattis!!!
  36. 18
    Grattis!!!
  37. Medlem sedan
    Jun 2011
    #19
    Åhhh... Ett stort grattis till er!!!!!
    Lycka till!!!
  38. 19
    Åhhh... Ett stort grattis till er!!!!!
    Lycka till!!!
  39. Medlem sedan
    Jan 1998
    #20
    Grattis =) Lyckos dig som får snusa bebis *längtar* =)
  40. 20
    Grattis =) Lyckos dig som får snusa bebis *längtar* =)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vår Vilmer är här!
    By Minone in forum _1105 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-03, 08:17
  2. Vilmer?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 22:48
  3. Vilmer är här!
    By MisaD in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 13:42
  4. Vilmer är här!
    By MisaD in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 10:53
  5. Vilmer går!
    By Jenny med Gurra & Ville in forum _05 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar