snälla hjäp oss
Många barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    snälla hjäp oss

    hej vi behöver en ny bill nu för om alla ska i väg sammtidigt så kan inte alla fölga med men vi behöver en bill där det är ett stort bagash som det kna få plats som mest en tvillingvagn en vanlig vagn och kanske några mat kassar och liknande men i bilen ska det få platts 2 babyskydd, 2 kombistolar och en bältesstol och 2 vuxna och stort bagach (stavning?) och vi vill gärna inte ha en minibuss

    så snälla hjälp
  2. 1
    snälla hjäp oss hej vi behöver en ny bill nu för om alla ska i väg sammtidigt så kan inte alla fölga med men vi behöver en bill där det är ett stort bagash som det kna få plats som mest en tvillingvagn en vanlig vagn och kanske några mat kassar och liknande men i bilen ska det få platts 2 babyskydd, 2 kombistolar och en bältesstol och 2 vuxna och stort bagach (stavning?) och vi vill gärna inte ha en minibuss

    så snälla hjälp
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Vi har en SEAT Alhamgbra, sju fullstora stolar så där får ni plats. Om alla stolarna är i är bagautrymmet kanske inte enormt men vi har vagn och diverse saker i utan probelm. Inte två vagnar dock. När vi har varit 6 pers har vi fått plats med vagn, packning för flera veckor etc. Ta med två vagnar och åk och prova om det passar
  4. 2
    Vi har en SEAT Alhamgbra, sju fullstora stolar så där får ni plats. Om alla stolarna är i är bagautrymmet kanske inte enormt men vi har vagn och diverse saker i utan probelm. Inte två vagnar dock. När vi har varit 6 pers har vi fått plats med vagn, packning för flera veckor etc. Ta med två vagnar och åk och prova om det passar
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    men vi har kollat lite på en nissan pathfinder den är 7 sittsig med normal stora säten och sen när man har uppe alla säten så har den också ett stort bagach och det är ganska viktigt har någon erfarenhet av denna nissan bil???????http://www.arpem.com/coches/coches/n...der.html#fotos
  6. 3
    men vi har kollat lite på en nissan pathfinder den är 7 sittsig med normal stora säten och sen när man har uppe alla säten så har den också ett stort bagach och det är ganska viktigt har någon erfarenhet av denna nissan bil???????http://www.arpem.com/coches/coches/n...der.html#fotos
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Toyota Previa

    Minibuss men känns som att köra vanlig bil. Finns med löstagbara säten så man kan välja antalet platser. Drar lite....sällan trasig....bara sådär superbra. Dessutom schysst med utrymme där bak. Köpte nyss en Klippansoffa på IKEA och den gick in i bilen utan problem. dvs över sätena bakom förarplatsen. Jag älskar min!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  8. 4
    Toyota Previa Minibuss men känns som att köra vanlig bil. Finns med löstagbara säten så man kan välja antalet platser. Drar lite....sällan trasig....bara sådär superbra. Dessutom schysst med utrymme där bak. Köpte nyss en Klippansoffa på IKEA och den gick in i bilen utan problem. dvs över sätena bakom förarplatsen. Jag älskar min!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Du bor i USA, har jag för mig, där det ju vekrligen inte saknas stora bilar med mycket bagage! Gå till en beg. bilhandlare och "fönstershoppa", prata med en försäljare vad ni behöver och provkör!
  10. 5
    Du bor i USA, har jag för mig, där det ju vekrligen inte saknas stora bilar med mycket bagage! Gå till en beg. bilhandlare och "fönstershoppa", prata med en försäljare vad ni behöver och provkör!

Liknande trådar

  1. Hjäp mig!
    By flickancarra in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-05-09, 14:39
  2. Hjäp med WoW!
    By World of Warcraft in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 03:15
  3. Hjäp...
    By velig in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 01:04
  4. Hjäp mig!!
    By norax in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 18:25
  5. kan jag få hjäp???
    By Jessica in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 15:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar