Mammatrosor/gravidtrosor???
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Mammatrosor/gravidtrosor???

    Är i desperat behov av fler gravidtrosor men hittar inte någonstans den modell jag vill ha. Är ute efter höga, riktiga tant-mammatrosor alltså. Avskyr modeller som sitter under magen och de kan inte heller sluta bara en liten bit upp på magen, det känns väldigt obehagligt. Någon som vet var man kan hitta detta? Har frågat både på Lindex, Kappahl och H&M, men inget av ställena tycks ha den modellen. Inte heller har jag hittat nåt på nätet. När jag har varit gravid tidigare har det inte alls varit lika svårt att hitta. Oerhört tacksam för tips!!!
  2. 1
    Mammatrosor/gravidtrosor??? Är i desperat behov av fler gravidtrosor men hittar inte någonstans den modell jag vill ha. Är ute efter höga, riktiga tant-mammatrosor alltså. Avskyr modeller som sitter under magen och de kan inte heller sluta bara en liten bit upp på magen, det känns väldigt obehagligt. Någon som vet var man kan hitta detta? Har frågat både på Lindex, Kappahl och H&M, men inget av ställena tycks ha den modellen. Inte heller har jag hittat nåt på nätet. När jag har varit gravid tidigare har det inte alls varit lika svårt att hitta. Oerhört tacksam för tips!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Kolla på Nelly.com
  4. 2
    Kolla på Nelly.com
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Tack! Tyvärr inga där heller, men däremot en massa annat fint :-)
  6. 3
    Tack! Tyvärr inga där heller, men däremot en massa annat fint :-)
  7. Anonym
    #4
    Jag köpte mina jättetrosor på kapp ahl i nyköping, dvs mamma trosor som går upp över magen. Annars har jag inte hittat det någonstans.
  8. 4
    Jag köpte mina jättetrosor på kapp ahl i nyköping, dvs mamma trosor som går upp över magen. Annars har jag inte hittat det någonstans.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    BonPrix har http://www.bonprix.se/produkt/gravid...=article_image

    Och Jollyroom, eller de kanske inte är tillräckligt höga? http://www.jollyroom.se/produkter/ma...er/trosor.html
  10. 5
    BonPrix har http://www.bonprix.se/produkt/gravid...=article_image

    Och Jollyroom, eller de kanske inte är tillräckligt höga? http://www.jollyroom.se/produkter/ma...er/trosor.html
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    fick svaret att det var efterfrågan som syrt att det nu bara finns trosor som sitter under magen.... Jag vill som du ha rediga över hela magen som inte halkar ner. Finns ju att beställa på nätet för det ringa priset 159 för ett par trosor. Men snart är jag så desperat att jag gör det. Tjejen på Twilfit tipsade om MAXI varianten som hon tyckte så mycket om. Men de är inte sydda för gravidmagar så tack men nej tack... Hojtar till om jag hittar några trevliga. De jag hade sist är ju snart 8 år gamla och jag vet inte hur den resåren är =(
    Lycka till=)
    Hör gärna av dig om du hittar några!
  12. 6
    fick svaret att det var efterfrågan som syrt att det nu bara finns trosor som sitter under magen.... Jag vill som du ha rediga över hela magen som inte halkar ner. Finns ju att beställa på nätet för det ringa priset 159 för ett par trosor. Men snart är jag så desperat att jag gör det. Tjejen på Twilfit tipsade om MAXI varianten som hon tyckte så mycket om. Men de är inte sydda för gravidmagar så tack men nej tack... Hojtar till om jag hittar några trevliga. De jag hade sist är ju snart 8 år gamla och jag vet inte hur den resåren är =(
    Lycka till=)
    Hör gärna av dig om du hittar några!
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Ja det där var ju verkligen en hög modell iallafall (Bon Prix), men varför kan de inte göra dem i bomull....? Har kanske för höga krav... Tack för tipsen iallafall!
  14. 7
    Ja det där var ju verkligen en hög modell iallafall (Bon Prix), men varför kan de inte göra dem i bomull....? Har kanske för höga krav... Tack för tipsen iallafall!
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Ja precis, jag har också några gamla som jag fick fram ur gömmorna. Tre av paren hade just dålig resår, så dem fick jag slänga, men två par jättetrosor har jag. Räcker dock inte så långt, men ack vad sköna de är!!
  16. 8
    Ja precis, jag har också några gamla som jag fick fram ur gömmorna. Tre av paren hade just dålig resår, så dem fick jag slänga, men två par jättetrosor har jag. Räcker dock inte så långt, men ack vad sköna de är!!
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Här nere i Lund fanns de inte på Kappahl, hade nämligen hört om andra som hittat just där. Konstigt att de inte har samma sortiment...
  18. 9
    Här nere i Lund fanns de inte på Kappahl, hade nämligen hört om andra som hittat just där. Konstigt att de inte har samma sortiment...
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Jag köpte mina i förra veckan på Åhlens ta 3 betala för 2... å dom e STORA... =)
  20. 10
    Jag köpte mina i förra veckan på Åhlens ta 3 betala för 2... å dom e STORA... =)
  21. Medlem sedan
    Oct 2011
    #11
    är nu riktigt avis ska du veta. Var på väg att köpa 2 par på Bonprix idag men upptäckte att det inte var bomull=( Får leta vidare!!
  22. 11
    är nu riktigt avis ska du veta. Var på väg att köpa 2 par på Bonprix idag men upptäckte att det inte var bomull=( Får leta vidare!!
  23. Medlem sedan
    Oct 2011
    #12
    mammatrosor eller bara jättetrosor??
  24. 12
    mammatrosor eller bara jättetrosor??
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #13
    Mammatrosor, fanns i svarta å vita.. och dom e som dom va för 5 år sedan, stora så dom går över magen och i bomull. Super sköna..
  26. 13
    Mammatrosor, fanns i svarta å vita.. och dom e som dom va för 5 år sedan, stora så dom går över magen och i bomull. Super sköna..
  27. Medlem sedan
    Oct 2011
    #14
    då ska jag kolla under dagen och hoppas allt jag kan på att hitta dessa även hos mig :-)
    Lyckos dig :-)
  28. 14
    då ska jag kolla under dagen och hoppas allt jag kan på att hitta dessa även hos mig :-)
    Lyckos dig :-)
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    ja gör det , men hör annars med dom om dom inte kan ta hem , för dom sa till mig att det skulle finnas i deras " bas" sortiment. å att det sedan va ta 3 betala för 2 va ju super..... LYCKA TILL =)
  30. 15
    ja gör det , men hör annars med dom om dom inte kan ta hem , för dom sa till mig att det skulle finnas i deras " bas" sortiment. å att det sedan va ta 3 betala för 2 va ju super..... LYCKA TILL =)
  31. Medlem sedan
    Nov 2001
    #16
    Nu så!! Var inne på en annan Kappahl här, och där fanns det rejäla grejer i bomull! :-) Köpte genast sju par! Nu ska jag väl klara mig hoppas jag! Tack för alla tips!!
  32. 16
    Nu så!! Var inne på en annan Kappahl här, och där fanns det rejäla grejer i bomull! :-) Köpte genast sju par! Nu ska jag väl klara mig hoppas jag! Tack för alla tips!!
  33. Medlem sedan
    Oct 2011
    #17
    YES YES YES!!!!
    På Åhléns fanns det, bomull, stora och härliga. Ta 3 betala för 2. Nu blev jag glad :-)
  34. 17
    YES YES YES!!!!
    På Åhléns fanns det, bomull, stora och härliga. Ta 3 betala för 2. Nu blev jag glad :-)
  35. Medlem sedan
    Aug 2008
    #18
    Nu har ni kanske köpt vad ni behöver, men jag tipsar ändå om Twilfit, Köpte jättefina superhöga i bomull, blå med gammeldags blommönster. Fanns även i andra färger tror jag. Vet inte om de hette mammatrosor men min bautamage får plats fint och jag tror de kommer passa hela tiden ut. Det var 2 för 3 där också, strax innan jul.
  36. 18
    Nu har ni kanske köpt vad ni behöver, men jag tipsar ändå om Twilfit, Köpte jättefina superhöga i bomull, blå med gammeldags blommönster. Fanns även i andra färger tror jag. Vet inte om de hette mammatrosor men min bautamage får plats fint och jag tror de kommer passa hela tiden ut. Det var 2 för 3 där också, strax innan jul.

Liknande trådar

  1. Gravidtrosor
    By Anna och lilla livet in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 20:25
  2. Gravidtrosor?
    By ecelarsson in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 08:03
  3. Tips mammatrosor?
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 12:36
  4. Sköna mammatrosor?
    By Eva76 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 09:02
  5. alltså mammatrosor!
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar