Ozzy är här
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Ozzy är här

    På juldagen kl 21.13 tittade vår Ozzy ut. Han vägde 4690 g och mätte 52 cm. Allt gick så bra och jag andades och tog lustgas, precis så som jag ville. Tyvärr lossnade inte moderkakan så jag var tvungen att sövas och de tog ut den manuellt Det resulterade i att jag förlorade 4 liter blod, så just nu är jag lite matt. kram från en stolt 5-barnsmamma
  2. 1
    Ozzy är här På juldagen kl 21.13 tittade vår Ozzy ut. Han vägde 4690 g och mätte 52 cm. Allt gick så bra och jag andades och tog lustgas, precis så som jag ville. Tyvärr lossnade inte moderkakan så jag var tvungen att sövas och de tog ut den manuellt Det resulterade i att jag förlorade 4 liter blod, så just nu är jag lite matt. kram från en stolt 5-barnsmamma
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Grattis till lilla Ozzy! Tänk vilka fina julklappar vi får här i decembergruppen. Hoppas att du piggnar till snart, fick du stanna lite längre på BB eftersom du förlorade så mycket blod?
  4. 2
    Grattis till lilla Ozzy! Tänk vilka fina julklappar vi får här i decembergruppen. Hoppas att du piggnar till snart, fick du stanna lite längre på BB eftersom du förlorade så mycket blod?
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Grattis till Ozzy, vilken härlig julklapp! Härligt att förlossningen blev så som du ville och hoppas du har hämtat dig efter blodförlusten.

    Ha ett gott nytt år!
  6. 3
    Grattis till Ozzy, vilken härlig julklapp! Härligt att förlossningen blev så som du ville och hoppas du har hämtat dig efter blodförlusten.

    Ha ett gott nytt år!

Liknande trådar

  1. Ozzy Osbourne.
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 10:23
  2. Jag plus Ozzy = sant
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 04:51
  3. Husqvarna-Ozzy!
    By omajyw in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 12:52
  4. ozzy för mig är
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 00:59
  5. Det blir en Ozzy!
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 17:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar