Vad dött det var härinne
_0908 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    Vad dött det var härinne

    Kikar in här mellan varven men skriver nästan aldrig. Blir inte så ofta jag kikar in heller då jag inte orkar eftersom jag jobbar så mycket hela tiden. Livet rullar på i hög fart och vår 2-åring är i en så härlig ålder nu när talet börjat släppa nästan helt, det kissas på potta/toalett ofta och trotsas mer och mer Haha.

    Hur som helst hoppas jag det är bra med er och era augustibarn! Har nu precis slutat med mina piller och ska låta kroppen komma igång och sedan lite senare i vår kommer vi lite försiktigt börja försöka med ett syskon till vårt augustibarn. Vi kör lite efter "blir det så blir det".

    Hoppas ni haft en bra jul och att ni får en härligt nyår!
    Gott nytt år!
    Kram på er
  2. 1
    Vad dött det var härinne Kikar in här mellan varven men skriver nästan aldrig. Blir inte så ofta jag kikar in heller då jag inte orkar eftersom jag jobbar så mycket hela tiden. Livet rullar på i hög fart och vår 2-åring är i en så härlig ålder nu när talet börjat släppa nästan helt, det kissas på potta/toalett ofta och trotsas mer och mer Haha.

    Hur som helst hoppas jag det är bra med er och era augustibarn! Har nu precis slutat med mina piller och ska låta kroppen komma igång och sedan lite senare i vår kommer vi lite försiktigt börja försöka med ett syskon till vårt augustibarn. Vi kör lite efter "blir det så blir det".

    Hoppas ni haft en bra jul och att ni får en härligt nyår!
    Gott nytt år!
    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Spännande, hoppas ni lyckas vem du nu är???
    Här trotsas det oxå för fullt, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, tröstar mig med att det förhoppningsvis snart går över
    Pottan är inte av intresse än men det kommer så småningom.

    Kram och god fortsättning till er alla här inne
  4. 2
    Spännande, hoppas ni lyckas vem du nu är???
    Här trotsas det oxå för fullt, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, tröstar mig med att det förhoppningsvis snart går över
    Pottan är inte av intresse än men det kommer så småningom.

    Kram och god fortsättning till er alla här inne

Liknande trådar

  1. hmm..ganska dött härinne..
    By enmama in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 13:45
  2. oj vad dött det är härinne
    By Linda m. 4 barn in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 15:02
  3. Oj va dött det är härinne + bläääää
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 17:41
  4. ähh.. är lite dött härinne,vi drar
    By Nini med Fredrik in forum Föräldraskap
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:09
  5. Dött dött härinne!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar