God fortsättning
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    God fortsättning

    Hoppas att ni får ett 2012 som blir exakt som ni vill, ni är underbara och förtjänar all lycka ni kan få Fast vi aldrig träffats så känns det somom ni som fortfarande är aktiva här är bland mina goaste vänner
    KRAAM / Ingela
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    God fortsättning Hoppas att ni får ett 2012 som blir exakt som ni vill, ni är underbara och förtjänar all lycka ni kan få Fast vi aldrig träffats så känns det somom ni som fortfarande är aktiva här är bland mina goaste vänner
    KRAAM / Ingela
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Ja god fortsättning till dig med! Ni är guldvärda ni Aff- mammor. Vad skulle vardagen vara utan er? Jag tänker på er ofta i olika situationer och undrar hur ni har det. Vem vet. En vacker dag så får vi kanske till en träff ändå för oss som hänger i här inne!

    Jag ser fram emot ett åt till (minst) med er!
  4. 2
    Ja god fortsättning till dig med! Ni är guldvärda ni Aff- mammor. Vad skulle vardagen vara utan er? Jag tänker på er ofta i olika situationer och undrar hur ni har det. Vem vet. En vacker dag så får vi kanske till en träff ändå för oss som hänger i här inne!

    Jag ser fram emot ett åt till (minst) med er!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    God fortsättning på er själva alla goa affare, har haft många lyckliga dagar av ert sällskap och fått massa hjälp i över 4 års tid av er i massa konstiga situationer TACK och hoppas att det fortsätter.
  6. 3
    God fortsättning på er själva alla goa affare, har haft många lyckliga dagar av ert sällskap och fått massa hjälp i över 4 års tid av er i massa konstiga situationer TACK och hoppas att det fortsätter.
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    God fortsättning på er önskar även jag!
    Hoppas era önskningar inför det nya året slår in och att ni har hälsa och lycka med er under året!

    Att ni finns där ute betyder så mycket!

    *stora kramen*
  8. 4
    God fortsättning på er önskar även jag!
    Hoppas era önskningar inför det nya året slår in och att ni har hälsa och lycka med er under året!

    Att ni finns där ute betyder så mycket!

    *stora kramen*

Liknande trådar

  1. God fortsättning!
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 21:52
  2. God fortsättning
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 17:22
  3. God fortsättning...
    By keas in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:07
  4. God fortsättning!
    By Kaisa med Leon in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:59
  5. God fortsättning...
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar