Grupp med Stockholmsmammor
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Grupp med Stockholmsmammor

    Hej!

    Jag har precis flyttat till Hägersten i Stockholm och skulle gärna vilja träffa andra blivande mammor i närheten. Jag och min sambo väntar vårt första barn och har BF den 3 maj.

    Skulle tycka det vore kul att göra en egen liten grupp för att senare träffas över en fika eller så. Vi kan ju träffas på olika ställen så även om du inte bor i Söderort så är du mer än välkommen att svara=)

    Är det någon som är på?

    Mvh Sandra
  2. 1
    Grupp med Stockholmsmammor Hej!

    Jag har precis flyttat till Hägersten i Stockholm och skulle gärna vilja träffa andra blivande mammor i närheten. Jag och min sambo väntar vårt första barn och har BF den 3 maj.

    Skulle tycka det vore kul att göra en egen liten grupp för att senare träffas över en fika eller så. Vi kan ju träffas på olika ställen så även om du inte bor i Söderort så är du mer än välkommen att svara=)

    Är det någon som är på?

    Mvh Sandra
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Hallå!
    Jag är på :-) jag var på RUL idag och blev framflyttad till 29 maj. Innan hade vi fått 1/6. Vi väntar en pojke och det blir vårt första barn!

    Jag bor i Östbergahöjden, rätt nära dig med andra ord.

    Hoppas fler hänger på!
  4. 2
    Hallå!
    Jag är på :-) jag var på RUL idag och blev framflyttad till 29 maj. Innan hade vi fått 1/6. Vi väntar en pojke och det blir vårt första barn!

    Jag bor i Östbergahöjden, rätt nära dig med andra ord.

    Hoppas fler hänger på!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Oh visst är det skönt att få ett lite tidigare datum varje fall?! Jag blev flyttat från 6:e till 3:e maj. Längtar!

    Ja det vore skoj om fler hänger på, men det här är en början=)
  6. 3
    Oh visst är det skönt att få ett lite tidigare datum varje fall?! Jag blev flyttat från 6:e till 3:e maj. Längtar!

    Ja det vore skoj om fler hänger på, men det här är en början=)
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Hejsan,

    Vi väntar vårt första barn den 4 maj och jag hänger gärna på här med :-)

    Även vi blev bakåt-flyttade, från den 7 till den 4 :-D
  8. 4
    Hejsan,

    Vi väntar vårt första barn den 4 maj och jag hänger gärna på här med :-)

    Även vi blev bakåt-flyttade, från den 7 till den 4 :-D
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Bra initiativ!! Jag hänger gärna på. Jag och min sambo väntar vårt första barn 30 maj. Bor i Solna.
  10. 5
    Bra initiativ!! Jag hänger gärna på. Jag och min sambo väntar vårt första barn 30 maj. Bor i Solna.
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Vad roligt att vi redan blivit några stycken!
  12. 6
    Vad roligt att vi redan blivit några stycken!
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    Hägersten här med! Och jag är på!
  14. 7
    Hägersten här med! Och jag är på!
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Vad roligt!
  16. 8
    Vad roligt!
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Hej!
    Jag är gärna på! Bor i Haninge.
  18. 9
    Hej!
    Jag är gärna på! Bor i Haninge.
  19. Medlem sedan
    Nov 2011
    #10
    Jag hänger på! Vi väntar vårt första barn den 31 maj. Vi blev flyttade från 25 till 31 maj... Men den som väntar på något gott jag bor i Tyresö.
  20. 10
    Jag hänger på! Vi väntar vårt första barn den 31 maj. Vi blev flyttade från 25 till 31 maj... Men den som väntar på något gott jag bor i Tyresö.
  21. Medlem sedan
    Sep 2011
    #11
    Haha, då ska några av oss alltså ha barn 29, 30 och 31 maj. Hur styr vi upp en fika då?
  22. 11
    Haha, då ska några av oss alltså ha barn 29, 30 och 31 maj. Hur styr vi upp en fika då?
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Det här är mitt 4:e barn och min och min mans andra gemensamma. Beräknad den 20/5.
  24. 12
    Det här är mitt 4:e barn och min och min mans andra gemensamma. Beräknad den 20/5.
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #13
    Hej! Det låter jätte kul, jag bor i Stuvsta och är beräknad till den 3 maj 😃. Har ni bestämt ngn dag och plats?
  26. 13
    Hej! Det låter jätte kul, jag bor i Stuvsta och är beräknad till den 3 maj 😃. Har ni bestämt ngn dag och plats?
  27. Medlem sedan
    Dec 2011
    #14
    Vad tror ni är lättast med tid och plats? Jag kan när och var som. Är ny i Stockholm så är inte så haj på bra platser att ses. Någon får gärna komma med förslag. Men en första fika kan väl bli ganska snart, kanske nästa vecka eller så?
  28. 14
    Vad tror ni är lättast med tid och plats? Jag kan när och var som. Är ny i Stockholm så är inte så haj på bra platser att ses. Någon får gärna komma med förslag. Men en första fika kan väl bli ganska snart, kanske nästa vecka eller så?
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Men ska vi ta söder vid 17:30 på fiket "fotöljen" som ligger längst ner på götgatan mot Slussen på onsdag? Är öppen för förslag men gärna efter arbetstid 😊!
  30. 15
    Men ska vi ta söder vid 17:30 på fiket "fotöljen" som ligger längst ner på götgatan mot Slussen på onsdag? Är öppen för förslag men gärna efter arbetstid 😊!
  31. Medlem sedan
    Dec 2011
    #16
    Det låter bra för mig! Jag är på!
  32. 16
    Det låter bra för mig! Jag är på!
  33. Medlem sedan
    Jan 2008
    #17
    Låter skitbra! :-) Jag kommer!
  34. 17
    Låter skitbra! :-) Jag kommer!
  35. Medlem sedan
    Aug 2011
    #18
    Vad roligt! Då är vi iaf 3 stycken, hoppas fler hänger på. Onsdagen den 11 jan kl 17:30 😃. Hur ska vi känna igen varandra tro? 😉
  36. 18
    Vad roligt! Då är vi iaf 3 stycken, hoppas fler hänger på. Onsdagen den 11 jan kl 17:30 😃. Hur ska vi känna igen varandra tro? 😉
  37. Medlem sedan
    Sep 2011
    #19
    Passar mig bra och jag hänger gärna också på på onsdag kl 17:30! Funderade också på hur vi ska känna igen varandra. Någon som har något förslag?
    /Anna
  38. 19
    Passar mig bra och jag hänger gärna också på på onsdag kl 17:30! Funderade också på hur vi ska känna igen varandra. Någon som har något förslag?
    /Anna
  39. Medlem sedan
    Jan 2008
    #20
    Vet inte... jag har en röd dunjacka i alla fall! Eventuellt en mörklila mössa på mig om det är kallt :-P svarta jeansen blir det kanske. Jag har glasögon. Hår som är cendré och lockigt, till axlarna ungefär. Nu känner ni igen mig iaf :-)
  40. 20
    Vet inte... jag har en röd dunjacka i alla fall! Eventuellt en mörklila mössa på mig om det är kallt :-P svarta jeansen blir det kanske. Jag har glasögon. Hår som är cendré och lockigt, till axlarna ungefär. Nu känner ni igen mig iaf :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholmsmammor!!! :)
    By Kattis med L&A in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 19:03
  2. Stockholmsmammor!
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 17:41
  3. Stockholmsmammor?
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 19:51
  4. Stockholmsmammor..
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 09:53
  5. Stockholmsmammor
    By Lena med M, F & O in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar