lekkompisar
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    lekkompisar

    hej, jag är en mamma till en glad positiv 2-årig son. Vi bor i ganska cetral Strängnäs. Vi har en dröm att hitta mera kompisar, båda för mig och våran son. Så om ni har samma behov och vill hitta nya kompisar att leka/fika med så hör av er gärna. Gott Nytt År på er! Hoppas att det ska bli ett bra positiv år !
  2. 1
    lekkompisar hej, jag är en mamma till en glad positiv 2-årig son. Vi bor i ganska cetral Strängnäs. Vi har en dröm att hitta mera kompisar, båda för mig och våran son. Så om ni har samma behov och vill hitta nya kompisar att leka/fika med så hör av er gärna. Gott Nytt År på er! Hoppas att det ska bli ett bra positiv år !
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Välkommen hit Tyvärr bor jag lite långt bort men hoppas du får napp, vet faktiskt inte om det är någon här som bor i närheten av Strängnäs.
  4. 2
    Välkommen hit Tyvärr bor jag lite långt bort men hoppas du får napp, vet faktiskt inte om det är någon här som bor i närheten av Strängnäs.

Liknande trådar

  1. Lekkompisar
    By zmul in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-08, 20:53
  2. lekkompisar i Ljunghusen 5-10 år
    By hobaboba in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 13:18
  3. Lekkompisar i Sundsvall, Alnö
    By Mumrik in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 09:16
  4. Lekkompisar i Sundsvall, Alnö
    By Mumrik in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 10:55
  5. Lekkompisar sökes i Helsingborg
    By Susse in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 09:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar