Blödning efter snitt(äckelvarning)
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Blödning efter snitt(äckelvarning)

    Gjorde snitt för 6 v sedan, blödde normal mycket i ca 4 v sen har jag inte blödit i nästan 2 v men för några dagar sedan började det igen, och nu jätte mycket, stora klumpar, blöder igenom natt binda på 15 min. Kan sitta på toan och det bara rinner ut. I natt när jag var uppe och bytte blöja på liten så blodade jag ner hela vägen till toan
    Någon som vet om det ska vara så här? Är det vanligt? Jag mår inge dåligt eller feber eller så. Är detta mens eller avslag tro?
    Kan ju inte gå utanför dörren såhär
  2. 1
    Blödning efter snitt(äckelvarning) Gjorde snitt för 6 v sedan, blödde normal mycket i ca 4 v sen har jag inte blödit i nästan 2 v men för några dagar sedan började det igen, och nu jätte mycket, stora klumpar, blöder igenom natt binda på 15 min. Kan sitta på toan och det bara rinner ut. I natt när jag var uppe och bytte blöja på liten så blodade jag ner hela vägen till toan
    Någon som vet om det ska vara så här? Är det vanligt? Jag mår inge dåligt eller feber eller så. Är detta mens eller avslag tro?
    Kan ju inte gå utanför dörren såhär
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Nej så har jag inte haft det utan jag har blött mest i början på sjukan och sen har det avtagit för att tillta när jag kommit hem eftersom man rör sig mer hemma än på sjukan och sen avta igen. Det tog kanske 6 veckor innan allt var över. Jag tycker att du ska ringa din BM på mödravården och höra vad de säger.
  4. 2
    Nej så har jag inte haft det utan jag har blött mest i början på sjukan och sen har det avtagit för att tillta när jag kommit hem eftersom man rör sig mer hemma än på sjukan och sen avta igen. Det tog kanske 6 veckor innan allt var över. Jag tycker att du ska ringa din BM på mödravården och höra vad de säger.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Det låter faktiskt inte helt praktiskt om inte annat, jag har gjort tre snitt och ingen av gångerna har det varit så illa med blodandet efteråt. De två sista gångerna snarast som en aningen kraftigare mens men inte mer, första gången däremot såg det ut som om jag bodde på ett slakthus första två veckorna...

    Ring mvc eller bm snarast för att rådfråga om inte annat.
  6. 3
    Det låter faktiskt inte helt praktiskt om inte annat, jag har gjort tre snitt och ingen av gångerna har det varit så illa med blodandet efteråt. De två sista gångerna snarast som en aningen kraftigare mens men inte mer, första gången däremot såg det ut som om jag bodde på ett slakthus första två veckorna...

    Ring mvc eller bm snarast för att rådfråga om inte annat.
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    Ja var till kvinnokliniken, där gjorde dom ultraljud, och det är i livmoder där dom snittat som jag blöder ifrån. Fått två mediciner, en som drar ihop livmodern och en som stoppar blödning, så nu ska det ge sig hoppas jag.
  8. 4
    Ja var till kvinnokliniken, där gjorde dom ultraljud, och det är i livmoder där dom snittat som jag blöder ifrån. Fått två mediciner, en som drar ihop livmodern och en som stoppar blödning, så nu ska det ge sig hoppas jag.

Liknande trådar

  1. blödning efter snitt (äckelvarning)
    By mina1982 in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-14, 12:04
  2. Blödning efter 8- 9 dagar efter ÄL
    By marie_ebba in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 21:46
  3. Avslag efter förlossning *äckelvarning*
    By hellokiller+N in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 22:24
  4. Snitt efter snitt?
    By Sunnyday in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 21:58
  5. Blödning 3v. efter snitt
    By Panda in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar