positivt?
_1210 Oktoberbarn
  1. Anonyma jag
    #1

    positivt?

    Även på ankomst 2012/09
    Idag gjorde jag ett grav test - clearblues vanliga.... det syns ett ootroligt svagt positivt, vad tror ni det betyder, är jag gravid eller är det bara ett sk "spökstreck"?
    Jag vet att jag kan ta ett nytt test om några dagar för att se vad det visar då men jag är ju sååå nyfiken =)
  2. 1
    positivt? Även på ankomst 2012/09
    Idag gjorde jag ett grav test - clearblues vanliga.... det syns ett ootroligt svagt positivt, vad tror ni det betyder, är jag gravid eller är det bara ett sk "spökstreck"?
    Jag vet att jag kan ta ett nytt test om några dagar för att se vad det visar då men jag är ju sååå nyfiken =)
  3. Anonym
    #2
    Det finns inga spökstreck. Mitt var otroligt svagt... Ändå titter jag här med stor mage 7 månader senare
  4. 2
    Det finns inga spökstreck. Mitt var otroligt svagt... Ändå titter jag här med stor mage 7 månader senare
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Hoppas Hoppas!
    Själv har ja fått ett + första minuten sen blev de ett -! Har hänt med 2 tester! :/
    Lycka till!!
  6. 3
    Hoppas Hoppas!
    Själv har ja fått ett + första minuten sen blev de ett -! Har hänt med 2 tester! :/
    Lycka till!!
  7. Anonym
    #4
    Jag hade också ett jätte svagt streck i början men är nu i v 11 och allt är bra
  8. 4
    Jag hade också ett jätte svagt streck i början men är nu i v 11 och allt är bra

Liknande trådar

  1. positivt???
    By Sofiaemelie in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-22, 12:53
  2. Positivt
    By Ufo Mamma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 22:33
  3. POSITIVT!
    By hellokiller+N in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 10:59
  4. Positivt...
    By MammaMu in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 11:44
  5. Se det positivt
    By Anne in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 06:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar