trodde inte jag skulle få nån födelse..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    trodde inte jag skulle få nån födelse..

    dagspresent idag då vi köpte en sån dyr ny stereo men maken han vet hur jag längtat mig sjuk efter palmer men det blev inga vid jul så han har bokat en resa till oss till Aqaba i Jordanien och vi åker om 1,5vecka!

    och så klart undrar jag om det är några sprutor man måste ta...och fixar charterbolaget visumet?

    så glad och NERVÖS för det är ju inte England vi åker till ;P
    Orcid the Greatest
  2. 1
    trodde inte jag skulle få nån födelse.. dagspresent idag då vi köpte en sån dyr ny stereo men maken han vet hur jag längtat mig sjuk efter palmer men det blev inga vid jul så han har bokat en resa till oss till Aqaba i Jordanien och vi åker om 1,5vecka!

    och så klart undrar jag om det är några sprutor man måste ta...och fixar charterbolaget visumet?

    så glad och NERVÖS för det är ju inte England vi åker till ;P
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Ni får kontakta resebolaget och hålla tummarna stenhårt att de ordnar visum för annars är det väl ganska ont om tid?
  4. 2
    Ni får kontakta resebolaget och hålla tummarna stenhårt att de ordnar visum för annars är det väl ganska ont om tid?
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    läste precis nu (såg det inte tidigare att det fanns en fakta flik) att visum ingår i resans pris och några sprutor verkar inte behövas
  6. 3
    läste precis nu (såg det inte tidigare att det fanns en fakta flik) att visum ingår i resans pris och några sprutor verkar inte behövas
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Men fyller du år idag? Grattis!

    Här hittar du information om vaccin:
    http://www.resemedicin.com/

    Trevlig resa!
  8. 4
    Men fyller du år idag? Grattis!

    Här hittar du information om vaccin:
    http://www.resemedicin.com/

    Trevlig resa!
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Det brukr ingå när du tar charter. Sprutor tror jag inte behövs, men det står på hemsidan. Behövs det så kanske det är försent ändå.
    Kul att åka till Jordanien
  10. 5
    Det brukr ingå när du tar charter. Sprutor tror jag inte behövs, men det står på hemsidan. Behövs det så kanske det är försent ändå.
    Kul att åka till Jordanien
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    tack vad heter den där receptfria medicinen mot diarré mm som finns på apoteket?
  12. 6
    tack vad heter den där receptfria medicinen mot diarré mm som finns på apoteket?
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    japp hittad det till slut på apollos sida. inga prutor men jag funderar på receptfri magmedicin om man blir magsjuk alltså ajg har en känslig mage så tänkte vara lite förutseende...men ajg vet itne vad medicinen heter:/
  14. 7
    japp hittad det till slut på apollos sida. inga prutor men jag funderar på receptfri magmedicin om man blir magsjuk alltså ajg har en känslig mage så tänkte vara lite förutseende...men ajg vet itne vad medicinen heter:/
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Tror du tänker på Dukoral. Vissa säger att den inte hjälper speciellt mycket, andra säger att den hjälper. Vi har tagit den när vi rest.

    Du har säkert full koll på läget och vet vad ni ska göra, men om du vill läsa mer så finns här:

    http://www.jordanjubilee.com/
  16. 8
    Tror du tänker på Dukoral. Vissa säger att den inte hjälper speciellt mycket, andra säger att den hjälper. Vi har tagit den när vi rest.

    Du har säkert full koll på läget och vet vad ni ska göra, men om du vill läsa mer så finns här:

    http://www.jordanjubilee.com/
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    nej, för tusan. Dukorla är inte receptfri tror jag....
  18. 9
    nej, för tusan. Dukorla är inte receptfri tror jag....
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    ok får nog fråga apotekerskan på apoteket
  20. 10
    ok får nog fråga apotekerskan på apoteket
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11
    Grattis!
  22. 11
    Grattis!
  23. Medlem sedan
    Jan 2001
    #12
    Tack!
  24. 12
    Tack!
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    Jag skulle helst inte åka utan åtminstone hepatit a-skydd men det kanske du har innan gissar jag? Åh, vad roligt för er!!!
  26. 13
    Jag skulle helst inte åka utan åtminstone hepatit a-skydd men det kanske du har innan gissar jag? Åh, vad roligt för er!!!
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Travello eller något sådant. Fråga på Apoteket.
  28. 14
    Travello eller något sådant. Fråga på Apoteket.
  29. ÅJ67 m 3 kidz
    #15
    Ducoral är inte receptfri och har man inte tagit det tidigare (eller om det har gått lång tid sedan man tog det) så skall man ta dosen x 2 så jag tror det är lite sent att hinna med det.
  30. 15
    Ducoral är inte receptfri och har man inte tagit det tidigare (eller om det har gått lång tid sedan man tog det) så skall man ta dosen x 2 så jag tror det är lite sent att hinna med det.
  31. ÅJ67 m 3 kidz
    #16
    Grattis på födelsedagen, det kommer gå alldeles lysande att åka iväg, ni kommer få det fantastiskt mysigt och när du kommer hem så har du något att njuta av i flera månader.
  32. 16
    Grattis på födelsedagen, det kommer gå alldeles lysande att åka iväg, ni kommer få det fantastiskt mysigt och när du kommer hem så har du något att njuta av i flera månader.

Liknande trådar

  1. Trodde inte det skulle hända mig
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 15:37
  2. Jag trodde inte att jag skulle rösta...
    By Miriam in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 12:04
  3. Trodde inte jag skulle hit...
    By Isa, utan trean i mars in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 13:12
  4. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:37
  5. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar