Sthlmsmammorna
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Sthlmsmammorna

    Tack för träffen idag! Kul att ses :-)
  2. 1
    Sthlmsmammorna Tack för träffen idag! Kul att ses :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Tack själv! Det var kul att träffas!
  4. 2
    Tack själv! Det var kul att träffas!
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Detsamma, vi får ta en fika snart igen
  6. 3
    Detsamma, vi får ta en fika snart igen
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Tack själv :-)
  8. 4
    Tack själv :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Åh va kul det låter.. synd att jag inte har haft tid att kolla läget här på ett tag så jag missade det där om fikan.

    Hojta gärna till om ni har planerat nån mer gång!
    Kram på er
  10. 5
    Åh va kul det låter.. synd att jag inte har haft tid att kolla läget här på ett tag så jag missade det där om fikan.

    Hojta gärna till om ni har planerat nån mer gång!
    Kram på er
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Tack själva!! Det löste sig med ett bra fik också! Det var kul att träffa gravida i samma månad. Ses gärna på fika framöver! Kram
  12. 6
    Tack själva!! Det löste sig med ett bra fik också! Det var kul att träffa gravida i samma månad. Ses gärna på fika framöver! Kram
  13. Medlem sedan
    Dec 2011
    #7
    Ja det var riktigt trevligt får vi göra om snart igen!
  14. 7
    Ja det var riktigt trevligt får vi göra om snart igen!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Nästa gång måste jag också följa med!!!
  16. 8
    Nästa gång måste jag också följa med!!!
  17. Medlem sedan
    Dec 2011
    #9
    Dags för en ny fika snart tycker jag!

    Klockan 18 tisdagen den 14:e? Plats får ni gärna komma med förslag på! Vad säger ni?

    Kram Sandra
  18. 9
    Dags för en ny fika snart tycker jag!

    Klockan 18 tisdagen den 14:e? Plats får ni gärna komma med förslag på! Vad säger ni?

    Kram Sandra
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10

    Absolut!

    Dags för en ny fika snart tycker jag!

    Klockan 18 tisdagen den 14:e? Plats får ni gärna komma med förslag på! Vad säger ni?

    Kram Sandra
    Hej!

    Det tycker jag med, tiden passar mig! Avvaktar med att föreslå ställe, det vi hade sist var bra förutom att det stängde kl 19.. Ska försöka komma på ngt (-:
  20. 10
    Absolut!
    Dags för en ny fika snart tycker jag!

    Klockan 18 tisdagen den 14:e? Plats får ni gärna komma med förslag på! Vad säger ni?

    Kram Sandra
    Hej!

    Det tycker jag med, tiden passar mig! Avvaktar med att föreslå ställe, det vi hade sist var bra förutom att det stängde kl 19.. Ska försöka komma på ngt (-:
  21. Medlem sedan
    Nov 2011
    #11
    Hej!

    Det tycker jag med, tiden passar mig! Avvaktar med att föreslå ställe, det vi hade sist var bra förutom att det stängde kl 19.. Ska försöka komma på ngt (-:
    Tyvärr, den 14:e blir svårt. Alla hjärtansdag och en mamma som fyller 53 år. Säg till om ni ändrar dag - kan både 15 och 16 feb.

    Kram
    Monica
  22. 11
    Hej!

    Det tycker jag med, tiden passar mig! Avvaktar med att föreslå ställe, det vi hade sist var bra förutom att det stängde kl 19.. Ska försöka komma på ngt (-:
    Tyvärr, den 14:e blir svårt. Alla hjärtansdag och en mamma som fyller 53 år. Säg till om ni ändrar dag - kan både 15 och 16 feb.

    Kram
    Monica
  23. Medlem sedan
    Sep 2011
    #12
    Både tid och datum passar mig bra. Med caféer är det dock värre, har rätt dålig koll. Vi kan väl undersöka saken på varsina håll och återkomma!?

    Kram Anna
  24. 12
    Både tid och datum passar mig bra. Med caféer är det dock värre, har rätt dålig koll. Vi kan väl undersöka saken på varsina håll och återkomma!?

    Kram Anna
  25. Medlem sedan
    Jan 2008
    #13
    Jo, tiden passar för mig!

    Plats är det värre med som sagt... kom iof rent spontant på Åhléns citys restaurang, eftersom det är stort där, men vet inte när just restaurangen stänger. Varuhuset stänger ju 20.00 så kan gissa att 19 inte är helt orimligt.

    John Chris coffee vid drottninggatan/plattan. Centralt... De har öppet till 21!

    http://gastrogate.com/restaurang/johnchriscoffee

    //Sofie
  26. 13
    Jo, tiden passar för mig!

    Plats är det värre med som sagt... kom iof rent spontant på Åhléns citys restaurang, eftersom det är stort där, men vet inte när just restaurangen stänger. Varuhuset stänger ju 20.00 så kan gissa att 19 inte är helt orimligt.

    John Chris coffee vid drottninggatan/plattan. Centralt... De har öppet till 21!

    http://gastrogate.com/restaurang/johnchriscoffee

    //Sofie
  27. Medlem sedan
    Dec 2011
    #14
    Ja jädrarns det är ju alla hjärtans dag! Ska vi ta det på måndagen den 13:e istället kl 18? Eller vill ni ändå?
  28. 14
    Ja jädrarns det är ju alla hjärtans dag! Ska vi ta det på måndagen den 13:e istället kl 18? Eller vill ni ändå?
  29. Medlem sedan
    Jan 2008
    #15
    För min del spelar det ingen roll, då min sambo jobbar till 20.00 ändå, men bestäm ni!
  30. 15
    För min del spelar det ingen roll, då min sambo jobbar till 20.00 ändå, men bestäm ni!
  31. Medlem sedan
    Nov 2010
    #16
    Hej alla,

    Jag kan tyvärr inte den 14:e, men kan både den 15:e och 16:e. Men om ni andra inte kan de dagarna så hänger jag med nästa gång ist :-)

    /Malin
  32. 16
    Hej alla,

    Jag kan tyvärr inte den 14:e, men kan både den 15:e och 16:e. Men om ni andra inte kan de dagarna så hänger jag med nästa gång ist :-)

    /Malin
  33. Medlem sedan
    Dec 2011
    #17
    Jag ändrar gärna till antingen 13:e eller 16:e.. Ska vi säga torsdag den 16:e istället klockan 18?
  34. 17
    Jag ändrar gärna till antingen 13:e eller 16:e.. Ska vi säga torsdag den 16:e istället klockan 18?
  35. Medlem sedan
    Dec 2011
    #18
    Ska vi ändra till torsdagen den 16:e kl 18 då istället? Så de som vill kan fira alla hjärtans dag=)
  36. 18
    Ska vi ändra till torsdagen den 16:e kl 18 då istället? Så de som vill kan fira alla hjärtans dag=)
  37. Medlem sedan
    Nov 2011
    #19
    Ska vi ändra till torsdagen den 16:e kl 18 då istället? Så de som vill kan fira alla hjärtans dag=)
    Passar mig kanon - jag är på den 16 feb kl 18.00. Sen vill jag tipsa er om gratis gravidyoga den 29 feb (om jag inte minns fel) på skandinaviska yogaskolan på västmannagatan. Jag tänkte testa - ingen föranmälan krävs men först till kvarn gäller.

    Kram
    Monica
  38. 19
    Ska vi ändra till torsdagen den 16:e kl 18 då istället? Så de som vill kan fira alla hjärtans dag=)
    Passar mig kanon - jag är på den 16 feb kl 18.00. Sen vill jag tipsa er om gratis gravidyoga den 29 feb (om jag inte minns fel) på skandinaviska yogaskolan på västmannagatan. Jag tänkte testa - ingen föranmälan krävs men först till kvarn gäller.

    Kram
    Monica
  39. Medlem sedan
    Aug 2011
    #20
    hej på er!

    Jag kan inte den 16 men får hänga med nästa gång isåfall! Kram
  40. 20
    hej på er!

    Jag kan inte den 16 men får hänga med nästa gång isåfall! Kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Sthlmsmammorna!
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar