JAAAAA!!!!!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    JAAAAA!!!!!

    DET BLEV ETT STORT FINT +!!!!!! Äntligen!!! Är så glad just nu Flyttar över till ankomstgrupp nu, men kommer naturligtvis hänga lite här oxå och hålla koll på er alla. Hoppas vi ses snart i septembergruppen

    Lycka till allihopa!!
    Kramar
  2. 1
    JAAAAA!!!!! DET BLEV ETT STORT FINT +!!!!!! Äntligen!!! Är så glad just nu Flyttar över till ankomstgrupp nu, men kommer naturligtvis hänga lite här oxå och hålla koll på er alla. Hoppas vi ses snart i septembergruppen

    Lycka till allihopa!!
    Kramar
  3. m&m
    #2
    Vad kul! Grattis! Nu blir jag allt avis ses förhoppningsvis i sept gruppen.
  4. 2
    Vad kul! Grattis! Nu blir jag allt avis ses förhoppningsvis i sept gruppen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    åå grattis!! superavis!
  6. 3
    åå grattis!! superavis!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Grattis:-) blir extra glad när det är någon som förolämpa länge. Jag har små små förhoppningar om att möta upp dig i septembergruppen. Fortsätt ta det lugnt nu! Kram
  8. 4
    Grattis:-) blir extra glad när det är någon som förolämpa länge. Jag har små små förhoppningar om att möta upp dig i septembergruppen. Fortsätt ta det lugnt nu! Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    Hurra! Grattis! Vad kul för er! En paus var allt som behövdes... att ni inte tänkte på det tidigare
    Lycka till med magen! Hoppas att den växer som den skall och att du inte går upp för mycket i vikt, att du inte mår allför illa och att du slipper bristningar och att du får en underbar och härlig lite bebis i september! Lycka till!
  10. 5
    Hurra! Grattis! Vad kul för er! En paus var allt som behövdes... att ni inte tänkte på det tidigare
    Lycka till med magen! Hoppas att den växer som den skall och att du inte går upp för mycket i vikt, att du inte mår allför illa och att du slipper bristningar och att du får en underbar och härlig lite bebis i september! Lycka till!
  11. kanske 4:a
    #6
    Men vad roligt, stort grattis!!
  12. 6
    Men vad roligt, stort grattis!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    haha, vilket härligt inlägg! din glädje lyser verkligen igenom grattis grattis!!!
  14. 7
    haha, vilket härligt inlägg! din glädje lyser verkligen igenom grattis grattis!!!
  15. Medlem sedan
    Feb 2009
    #8
    Ett bamsegrattis till er!!! Hoppas jag joinar er!!
  16. 8
    Ett bamsegrattis till er!!! Hoppas jag joinar er!!
  17. LillLinn
    #9
    Stort Grattis! Vad härligt!
  18. 9
    Stort Grattis! Vad härligt!

Liknande trådar

  1. JAAAAA
    By H med E in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 16:48
  2. JAAAAA!!
    By Lisse in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 15:06
  3. Jaaaaa!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 22:15
  4. Jaaaaa!
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 22:33
  5. jaaaaa :)
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar