Sydd?
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Sydd?

    Har ni fått många stygn efter förlossningen? Jag känner mig besviken lite över min förlossning denna gången och anledningen till det är bm, även om jag bara var inne i två timmar på förlossningen innan dottern kom så kände jag direkt och hela tiden att bm och jag inte hade bra kontakt... Kemin var inte där helt enkelt.. Konstigt men sant. Hursomhelst känner jag mig besviken på hur hon sydde mig även om jag inte har utbildning och vet vad som är rätt och fel...

    Hur länge har det tagit för er innan stygnen läkt? För min del har det gått fyra veckor nu... Känner besvär med ett stygn fortfarande men känner av flera av dem andra att de inte läkt.
    Läste innan förlossningen att typ 10% ff har besvär efter att ha blivit sydda året efter förlossningen.... Hoppas inte tillhöra den procenten...

    Kram till er!
  2. 1
    Sydd? Har ni fått många stygn efter förlossningen? Jag känner mig besviken lite över min förlossning denna gången och anledningen till det är bm, även om jag bara var inne i två timmar på förlossningen innan dottern kom så kände jag direkt och hela tiden att bm och jag inte hade bra kontakt... Kemin var inte där helt enkelt.. Konstigt men sant. Hursomhelst känner jag mig besviken på hur hon sydde mig även om jag inte har utbildning och vet vad som är rätt och fel...

    Hur länge har det tagit för er innan stygnen läkt? För min del har det gått fyra veckor nu... Känner besvär med ett stygn fortfarande men känner av flera av dem andra att de inte läkt.
    Läste innan förlossningen att typ 10% ff har besvär efter att ha blivit sydda året efter förlossningen.... Hoppas inte tillhöra den procenten...

    Kram till er!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Hej!

    Tråkigt att höra att kemin inte stämde mellan er. Fick 1 gradens bristningar, så jag tror att min BM sydde några stygn. Någon dag senare kom det en bit svart "tråd" när jag var på toa, och idag (3 veckor senare) känner jag inte av något. Så jag tror det läkte bra. Tycker nästan du ska ringa till mvc eller nåt och berätta att du har problem, hoppas det löser sig!

    *kram*
  4. 2
    Hej!

    Tråkigt att höra att kemin inte stämde mellan er. Fick 1 gradens bristningar, så jag tror att min BM sydde några stygn. Någon dag senare kom det en bit svart "tråd" när jag var på toa, och idag (3 veckor senare) känner jag inte av något. Så jag tror det läkte bra. Tycker nästan du ska ringa till mvc eller nåt och berätta att du har problem, hoppas det löser sig!

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Hej, oj visste inte det fanns olika grader? Förra gången gick det över och jag kunde sitta direkt och det kändes bra, bara något stygn. Denna gången kändes det som att det blev endel stygn i och med att det gick så fort, de förklarade att man spricker inifrån när axeln vrider sig och skall ut efter huvudet.. Hm.. Ska på återbesök om ett par veckor men ska nog ringa in tidigare för att höra efter lite.. Tack för svaret!
  6. 3
    Hej, oj visste inte det fanns olika grader? Förra gången gick det över och jag kunde sitta direkt och det kändes bra, bara något stygn. Denna gången kändes det som att det blev endel stygn i och med att det gick så fort, de förklarade att man spricker inifrån när axeln vrider sig och skall ut efter huvudet.. Hm.. Ska på återbesök om ett par veckor men ska nog ringa in tidigare för att höra efter lite.. Tack för svaret!

Liknande trådar

  1. Sydd
    By pebe1 in forum Förlossning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 09:37
  2. Sydd
    By anonymt namn in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 20:07
  3. Sydd?
    By -sl- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 14:40
  4. Sydd - hur ska det se ut?
    By Nytt utseende in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 11:43
  5. Ni som sydd
    By bli_mamma in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar