Det flyter på....
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Det flyter på....

    ...för mig just nu. Rasar inte i vikt men det gör jag ju aldrig så just nu funderar jag på att kostregga men jag vet inte blir så lätt hysteriskt och jag vill hitta ett fungerande sätt att äta utan att svälta/överäta med fokus på att äta mat som är bra för mig. Ska köra på känsla 1 vecka till sen får jag se vad som händer på vågen.

    Träningen går det i alla fall väldigt bra med. Styrketränar två gånger i veckan, springer, promenerar, spinnar och spelar basket i övrigt, helt perfekt. 5 träningsdagar veckan som gått och det känns bra.

    Ha det!
    Thess
  2. 1
    Det flyter på.... ...för mig just nu. Rasar inte i vikt men det gör jag ju aldrig så just nu funderar jag på att kostregga men jag vet inte blir så lätt hysteriskt och jag vill hitta ett fungerande sätt att äta utan att svälta/överäta med fokus på att äta mat som är bra för mig. Ska köra på känsla 1 vecka till sen får jag se vad som händer på vågen.

    Träningen går det i alla fall väldigt bra med. Styrketränar två gånger i veckan, springer, promenerar, spinnar och spelar basket i övrigt, helt perfekt. 5 träningsdagar veckan som gått och det känns bra.

    Ha det!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Härligt att träningen funkar så bra Hoppas vågen är snäll nästa vägning så du får resultat för ditt kämpande.
  4. 2
    Härligt att träningen funkar så bra Hoppas vågen är snäll nästa vägning så du får resultat för ditt kämpande.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Skönt att höra, härligt med så mycket träning! När du styrketränar kan det ju hända att kilona minskar något långsammare; men det är ju bra för dig.
  6. 3
    Skönt att höra, härligt med så mycket träning! När du styrketränar kan det ju hända att kilona minskar något långsammare; men det är ju bra för dig.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Bra träningsupplägg, det låter som en bra kombo. Kostreggning är ju väldigt effektivt, men väldigt tråkigt också.
  8. 4
    Bra träningsupplägg, det låter som en bra kombo. Kostreggning är ju väldigt effektivt, men väldigt tråkigt också.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Vad skönt att du har flyt i träningen Men du, du kanske inte behöver gå ner mer? Du tränar ju så mycket och verkar äta sund o genomtänkt mat ?? Vet ju inte vad du har för mål, och vad din vikt är nu, men kanske att du ligger bra nu utifrån träningsmängd osv??
  10. 5
    Vad skönt att du har flyt i träningen Men du, du kanske inte behöver gå ner mer? Du tränar ju så mycket och verkar äta sund o genomtänkt mat ?? Vet ju inte vad du har för mål, och vad din vikt är nu, men kanske att du ligger bra nu utifrån träningsmängd osv??

Liknande trådar

  1. Nu flyter det!
    By Katja + tjejerna in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 08:32
  2. Det flyter på bra!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 17:36
  3. Det flyter på!!!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 21:07
  4. Det flyter på..
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 23:23
  5. Det flyter nu:)!!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar