Mitt livs första vab
Ordet är fritt
  1. jagbarajag
    #1

    Mitt livs första vab

    Imorgon ska jag ta mitt livs första vab!! Det känns ju lite annorlunda. Liten skolades in med min man på förskolan förra veckan... enligt min man var det en pojke där som klagade på att han mådde dåligt och hade feber.

    Ja...så självklart har liten 39,5 grader feber nu...har aldrig sett honom så medtagen av feber, febern vill inte riktigt gå ner. Den stannar på ca 38,6 och går sedan upp igen efter ca 1,5timme när iprenen verkar sluta vara verksam. Var och köpte alvedon också...får se om det kan hjälpa att få ner febern lite längre.

    Stackars liten!! Han är ofta sjuk vår lille kille.

    Ja, så imorgon får jag ta mitt livs första vab...känns vuxet.
  2. 1
    Mitt livs första vab Imorgon ska jag ta mitt livs första vab!! Det känns ju lite annorlunda. Liten skolades in med min man på förskolan förra veckan... enligt min man var det en pojke där som klagade på att han mådde dåligt och hade feber.

    Ja...så självklart har liten 39,5 grader feber nu...har aldrig sett honom så medtagen av feber, febern vill inte riktigt gå ner. Den stannar på ca 38,6 och går sedan upp igen efter ca 1,5timme när iprenen verkar sluta vara verksam. Var och köpte alvedon också...får se om det kan hjälpa att få ner febern lite längre.

    Stackars liten!! Han är ofta sjuk vår lille kille.

    Ja, så imorgon får jag ta mitt livs första vab...känns vuxet.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Ja stackars liten... Och inte lär han bli friskare nu när han börjat på förskola heller...
    Hoppas att alvedon hjälper, tror det är bättre feberdämpare än ipren.
  4. 2
    Ja stackars liten... Och inte lär han bli friskare nu när han börjat på förskola heller...
    Hoppas att alvedon hjälper, tror det är bättre feberdämpare än ipren.
  5. jagbarajag
    #3
    nä... tråkigt! Ja han ska få lite alvedon när han vaknar.
  6. 3
    nä... tråkigt! Ja han ska få lite alvedon när han vaknar.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Hur länge har han haft feber?

    Ta varannan gång ipren,varannan gång alvedon.Köp hem apelsinjuice,piggelin och ge honom det.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Hur länge har han haft feber? Ta varannan gång ipren,varannan gång alvedon.Köp hem apelsinjuice,piggelin och ge honom det.

Liknande trådar

  1. Mitt livs första...
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 06:47
  2. Mitt livs första Traderaauktioner
    By brippan in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 11:52
  3. Mitt livs första..
    By Många barn.. in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:34
  4. Mitt livs första..
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 23:27
  5. Mitt livs första tjälknöl
    By Vanda in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar