ett-års present
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    ett-års present

    vad köper man till en liten tjej i ettårspresent? Hon leker ju helst med storebrors leksaker och vi saknar inte direkt något till henne.
    tips någon?
  2. 1
    ett-års present vad köper man till en liten tjej i ettårspresent? Hon leker ju helst med storebrors leksaker och vi saknar inte direkt något till henne.
    tips någon?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Hm, svårt!
    Kanske nån docka (om hon "gillar" det, svårt att veta i den åldern) Min systers flicka fick en skrollan-docka när hon fyllde ett å hon har den med sig så fort hon får det. Nu e hon två å säger att "gockan baja min" att dockan bara e hennes för den vill hennes storebröder inte leka med.
  4. 2
    Hm, svårt!
    Kanske nån docka (om hon "gillar" det, svårt att veta i den åldern) Min systers flicka fick en skrollan-docka när hon fyllde ett å hon har den med sig så fort hon får det. Nu e hon två å säger att "gockan baja min" att dockan bara e hennes för den vill hennes storebröder inte leka med.
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Klänning och rosa mössa :-)
    Det som jag tänkte på är att kanske ta med henne till fotograf och ta proffsfoton. Hon kommer ju ändå inte minnas en leksak eller kläder men foton kan hon ju ha med sig resten av livet. Ni kan ju kombinera det och ta syskonfoton också.
    Alternativ kanske göra ett album bara till henne från hennes första år.
    Rama in hennes första kläder från BB tillsammans med armband, utltraljudsbild och fotavtryck eller nåt sånt och hänga upp i hennes rum.
    Minnessaker helt enkelt tänker jag kan vara kul.
  6. 3
    Klänning och rosa mössa :-)
    Det som jag tänkte på är att kanske ta med henne till fotograf och ta proffsfoton. Hon kommer ju ändå inte minnas en leksak eller kläder men foton kan hon ju ha med sig resten av livet. Ni kan ju kombinera det och ta syskonfoton också.
    Alternativ kanske göra ett album bara till henne från hennes första år.
    Rama in hennes första kläder från BB tillsammans med armband, utltraljudsbild och fotavtryck eller nåt sånt och hänga upp i hennes rum.
    Minnessaker helt enkelt tänker jag kan vara kul.
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Leon fick ett tält i julklapp och det är utan tvekan hans absoluta favoritleksak! Han myser där, leker tittut och busar. Har lagt ett fårskinn på golvet och har alla hans mjukdjur där inne
  8. 4
    Leon fick ett tält i julklapp och det är utan tvekan hans absoluta favoritleksak! Han myser där, leker tittut och busar. Har lagt ett fårskinn på golvet och har alla hans mjukdjur där inne

Liknande trådar

  1. 40 års present
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 13:45
  2. 50 ârs present
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:23
  3. 30- present
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 12:38
  4. Bra present?
    By Strumplisa in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 19:20
  5. Dop-present?
    By -Fluffyn- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar