Yngre syskon?
_0903 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Yngre syskon?

    Nu är det väldigt längesen jag var inne o läste, så måste verkligen uppdatera mig lite. Jag är oerhört nyfiken på hur många av er som har fått yngre syskon till era marsianer och om det har gått bra?

    Jag börjar själv bli lite bebissugen, men är ganska besviken på sambons fadersskap. Därför jag i nuläget inte heller vill röja min identitet.
  2. 1
    Yngre syskon? Nu är det väldigt längesen jag var inne o läste, så måste verkligen uppdatera mig lite. Jag är oerhört nyfiken på hur många av er som har fått yngre syskon till era marsianer och om det har gått bra?

    Jag börjar själv bli lite bebissugen, men är ganska besviken på sambons fadersskap. Därför jag i nuläget inte heller vill röja min identitet.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    inga yngre syskon här men vi har ju en storasyster som är fem år och just nu känns det alldeles lagom
  4. 2
    inga yngre syskon här men vi har ju en storasyster som är fem år och just nu känns det alldeles lagom
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Sigge har en lillasyster, Majken, som fyllde 1 år för några veckor sedan! Det gick himla snabbt måste jag säga...
  6. 3
    Sigge har en lillasyster, Majken, som fyllde 1 år för några veckor sedan! Det gick himla snabbt måste jag säga...
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    men du ska ju ha fler annars kan du ju inte skaffa fler vagnar

    Tänk bara på alla vagnar som kan komma ut på marknaden de närmaste åren
  8. 4
    men du ska ju ha fler annars kan du ju inte skaffa fler vagnar

    Tänk bara på alla vagnar som kan komma ut på marknaden de närmaste åren
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Hade nog gärna velat haft en liten fyra faktiskt, men då borde jag nog ha startat med barnafödande i tidigare år än vad jag gjorde...

    Det får nog helt enkelt räcka med tre, och Milla får nog vänja sig vid att alltid vara vår minsting!
  10. 5
    Hade nog gärna velat haft en liten fyra faktiskt, men då borde jag nog ha startat med barnafödande i tidigare år än vad jag gjorde...

    Det får nog helt enkelt räcka med tre, och Milla får nog vänja sig vid att alltid vara vår minsting!
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Hilda har fått en lillebror för 8 månader sen som heter Melker. Det är har gått bra, men det är samtidigt en väldigt tuff tid för mig, då H testar hela tiden, ger sig på M en hel del särskilt nu när han är i hennes rum och älskar leka med hennes saker! Samtidigt så ser jag sån underbar glädje dem emellan då det räcker att en av dem skrattar så skrattar den andra också! De kommer säkert gadda ihop sig och hitta på rackartyg snart!

    Trist att känna sig besviken på faderskapet, om du själv känner dig sugen på syskon...
  12. 6
    Hilda har fått en lillebror för 8 månader sen som heter Melker. Det är har gått bra, men det är samtidigt en väldigt tuff tid för mig, då H testar hela tiden, ger sig på M en hel del särskilt nu när han är i hennes rum och älskar leka med hennes saker! Samtidigt så ser jag sån underbar glädje dem emellan då det räcker att en av dem skrattar så skrattar den andra också! De kommer säkert gadda ihop sig och hitta på rackartyg snart!

    Trist att känna sig besviken på faderskapet, om du själv känner dig sugen på syskon...
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    Inga yngre syskon här. Vi har två bus-tjejer (födda 06 och 09) varav Ellen är yngst. Hade gärna haft fler barn, men har svårt att hinna med livet som det ser ut i nuläget så jag kan inte riktigt se hur vi skulle hinna med ett barn till... men stänger inga dörrar... vem vet om ett år eller två hur läget är då?
  14. 7
    Inga yngre syskon här. Vi har två bus-tjejer (födda 06 och 09) varav Ellen är yngst. Hade gärna haft fler barn, men har svårt att hinna med livet som det ser ut i nuläget så jag kan inte riktigt se hur vi skulle hinna med ett barn till... men stänger inga dörrar... vem vet om ett år eller två hur läget är då?

Liknande trådar

  1. Yngre!
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 00:55
  2. Jag blir bara yngre och yngre...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 23:44
  3. Att se yngre ut
    By ~Emma~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:22
  4. yngre män....
    By anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 07:37
  5. På tal om yngre män...
    By Njuter... in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar