Tips - tidegärden finns som app
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Tips - tidegärden finns som app

    både till Iphone/ipad och android! Och gratis. Det blir inte samma känsla som att slå ibok, men bra innehåll och enklare för att man itne måste ha boken med sig!
  2. 1
    Tips - tidegärden finns som app både till Iphone/ipad och android! Och gratis. Det blir inte samma känsla som att slå ibok, men bra innehåll och enklare för att man itne måste ha boken med sig!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Tack för tipset! Vi installerade omgående.
  4. 2
    Tack för tipset! Vi installerade omgående.
  5. Anonym
    #3
    Vad är tidegärden? Jag försökte läsa på Wikipedia, men jag fattade inte så mycket.
  6. 3
    Vad är tidegärden? Jag försökte läsa på Wikipedia, men jag fattade inte så mycket.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Det är en form som funnits sedan urkyrkan att be med psaltarens psalmer under bestämda tider på dagen. De flesta som använder den idag väljer nog att be bara en bön - t.ex. Completorium (aftonbön). Det typiska är att man växelläser (eller sjunger, om man är lagd åt det hållet).
  8. 4
    Det är en form som funnits sedan urkyrkan att be med psaltarens psalmer under bestämda tider på dagen. De flesta som använder den idag väljer nog att be bara en bön - t.ex. Completorium (aftonbön). Det typiska är att man växelläser (eller sjunger, om man är lagd åt det hållet).
  9. Anonym
    #5
    Ok, det var inget jag känner igen eller har hört om tidigare Tack för info.
  10. 5
    Ok, det var inget jag känner igen eller har hört om tidigare Tack för info.
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Tack, den gjorde precis som den skulle - jag var rejält uppskrämd (och kan inte gå in på varför), gick in på appen och där var vesper, onsdag vecka ett... Psaltaren 27 satt som en smäck, kan jag säga.
  12. 6
    Tack, den gjorde precis som den skulle - jag var rejält uppskrämd (och kan inte gå in på varför), gick in på appen och där var vesper, onsdag vecka ett... Psaltaren 27 satt som en smäck, kan jag säga.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Alltså Psaltaren bara växer och växer ju mer man läser den.... och detta att be en urtida psalm- med massor av andra världen över - visst är det litet rys bara det? Fint att du fick hjälpen!
  14. 7
    Alltså Psaltaren bara växer och växer ju mer man läser den.... och detta att be en urtida psalm- med massor av andra världen över - visst är det litet rys bara det? Fint att du fick hjälpen!

Liknande trådar

  1. finns det någon som har tips
    By när ska det vända? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 08:57
  2. bra tips om sjuka barn finns h
    By moa_ in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 20:05
  3. Göteborg- finns tips på inne-
    By ::Kiddan:: in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 22:05
  4. Tips! De söta djurtopparna finns
    By Tin in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 11:58
  5. Tips Nalle Puh pärlplattor finns
    By Tips! in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 17:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar