Hur mår ni??
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Hur mår ni??

    Hej alla oktobermammor och pappor!
    Hur går det för er? Jag kan fortfarande inte tro att det är sant.. känns lite ogreppbart att faktiskt vara med barn, något som vi längtat efter så länge men liksom inte riktigt trodde kunde hända på riktigt??
    Hur mår ni och så? Jag har inga direkta symptom vad jag vet, svårt såhär med första barnet...
    Ska på inskrivning om två veckor ungefär. Då känns det kanske lite mer verkligt
  2. 1
    Hur mår ni?? Hej alla oktobermammor och pappor!
    Hur går det för er? Jag kan fortfarande inte tro att det är sant.. känns lite ogreppbart att faktiskt vara med barn, något som vi längtat efter så länge men liksom inte riktigt trodde kunde hända på riktigt??
    Hur mår ni och så? Jag har inga direkta symptom vad jag vet, svårt såhär med första barnet...
    Ska på inskrivning om två veckor ungefär. Då känns det kanske lite mer verkligt
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Jag mår också helt okej
    Ja det känns helt overkligt att man antagligen kommer ha en bebis om några månader
  4. 2
    Jag mår också helt okej
    Ja det känns helt overkligt att man antagligen kommer ha en bebis om några månader
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Hihihi det går bra förutom otrolig nojighet för minsta lilla! Förutom ömma bröst, lite konstig känsla vid livmodern.. typ växtvärk och extrem trötthet så känns det som vanligt.. väntar också första Fian86 vilken vecka är du i? är själv i 5 + 4 idag
  6. 3
    Hihihi det går bra förutom otrolig nojighet för minsta lilla! Förutom ömma bröst, lite konstig känsla vid livmodern.. typ växtvärk och extrem trötthet så känns det som vanligt.. väntar också första Fian86 vilken vecka är du i? är själv i 5 + 4 idag
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Hej,
    Vi har också försökt länge. Hade inte vågat hoppas men fick ett plus igår. Mår bra, känner bara av lite stickningar i nedre buken/livmodern.

    Stort grattis till er alla!
  8. 4
    Hej,
    Vi har också försökt länge. Hade inte vågat hoppas men fick ett plus igår. Mår bra, känner bara av lite stickningar i nedre buken/livmodern.

    Stort grattis till er alla!
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    GRATTIS! välkommen till vår fina ankomstgrupp
  10. 5
    GRATTIS! välkommen till vår fina ankomstgrupp
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    tippitip, jag är i vecka 5 + 6
  12. 6
    tippitip, jag är i vecka 5 + 6
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    kan inte heller förstå att det är sant! så himla glada, pirriga och fnissiga! testade positivt idag och har redan hunnit berätta för en handfull personer

    ska ringa min bm imorgon, har en helt fantastisk denna gång till skillnad från förra grav då jag hade en ena halvan och en annan andra halvan och båda var lite skumma..
    ett tips till er som är gravida med första (eller egentligen alla) att om man inte klickar med sin bm, BYT! det ska vara kul att gå till bm, det finns toppenbra bm's!

    Hurra för oss som ska ha bebisar I ÅR!
  14. 7
    kan inte heller förstå att det är sant! så himla glada, pirriga och fnissiga! testade positivt idag och har redan hunnit berätta för en handfull personer

    ska ringa min bm imorgon, har en helt fantastisk denna gång till skillnad från förra grav då jag hade en ena halvan och en annan andra halvan och båda var lite skumma..
    ett tips till er som är gravida med första (eller egentligen alla) att om man inte klickar med sin bm, BYT! det ska vara kul att gå till bm, det finns toppenbra bm's!

    Hurra för oss som ska ha bebisar I ÅR!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar