Ny!
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Ny!

    Jag har nu kollat med 3 (!) gravtest att jag är gravid och är beräknad till 2/10! Det blir tredje barnet och de andra två är nästan tonåringar nu :-). Känner mig som välsignad att jag ska få uppleva detta igen! :-) Tänker njuta fullt ut denna gången och jag mår inte ens illa än (de förra graviditeterna låg jag inlagd för överkräkningar..). De förra graviditeterna var jag helt lugn men nu är jag helt nojig för allting (antar att det kom med åldern, ska fylla 36 i sommar..) Ha det bäst! /Tess
  2. 1
    Ny! Jag har nu kollat med 3 (!) gravtest att jag är gravid och är beräknad till 2/10! Det blir tredje barnet och de andra två är nästan tonåringar nu :-). Känner mig som välsignad att jag ska få uppleva detta igen! :-) Tänker njuta fullt ut denna gången och jag mår inte ens illa än (de förra graviditeterna låg jag inlagd för överkräkningar..). De förra graviditeterna var jag helt lugn men nu är jag helt nojig för allting (antar att det kom med åldern, ska fylla 36 i sommar..) Ha det bäst! /Tess
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Välkommen hit och grattis!! Hoppas du får en fantastisk graviditet nu och slipper allt för mycket kräkningar!
  4. 2
    Välkommen hit och grattis!! Hoppas du får en fantastisk graviditet nu och slipper allt för mycket kräkningar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar