Jag fyller 40 snart!
Ordet är fritt
  1. -magnolia
    #1

    Jag fyller 40 snart!

    Jag vill därför göra en härlig resa med familjen under våren, och frågan är ju vart vi ska åka. Jag kikar på allt från Bahamas till Saalbach, så spektrat är brett.
    När ni var på er absolut härligaste resa, var var ni då någonstans och hur tog ni er dit?
  2. 1
    Jag fyller 40 snart! Jag vill därför göra en härlig resa med familjen under våren, och frågan är ju vart vi ska åka. Jag kikar på allt från Bahamas till Saalbach, så spektrat är brett.
    När ni var på er absolut härligaste resa, var var ni då någonstans och hur tog ni er dit?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Min härligaste resa gick till San Francisco, och dit flög vi. är du inte ens 40 vilken liten plutt du är:-9
  4. 2
    Min härligaste resa gick till San Francisco, och dit flög vi. är du inte ens 40 vilken liten plutt du är:-9
  5. -magnolia
    #3
    Haha, ja, väldigt ung.
    San Francisco är underbart, min det ska jag åka med människor som är +12 år gamla. Lilleman skulle tycka det var jobbigt (eller: jag skulle tycka det var jobbigt med lilleman. Som är 8 år. Väldigt mycket lilleman. ).
  6. 3
    Haha, ja, väldigt ung.
    San Francisco är underbart, min det ska jag åka med människor som är +12 år gamla. Lilleman skulle tycka det var jobbigt (eller: jag skulle tycka det var jobbigt med lilleman. Som är 8 år. Väldigt mycket lilleman. ).
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Är han kanske en liten gnällspik när han ska gå en bit? SF var ju annars intressant med Alcatraz osv... men jag tycker ni ska åka till nått varmt land och bada och så... Bahamas låter väl bra. Eller det där andra du skrev, eller Aspen...:-)
  8. 4
    Är han kanske en liten gnällspik när han ska gå en bit? SF var ju annars intressant med Alcatraz osv... men jag tycker ni ska åka till nått varmt land och bada och så... Bahamas låter väl bra. Eller det där andra du skrev, eller Aspen...:-)
  9. -magnolia
    #5
    Han ska vandra Kungsleden och upp på Keb i sommar, så då får vi se om han är gnällig. Nej, det är nog mer jag som vill att han ska ha en härlig upplevelse. Städer är kul för större personer, men mindre människor vill ha mer frihet, bad och kul!
  10. 5
    Han ska vandra Kungsleden och upp på Keb i sommar, så då får vi se om han är gnällig. Nej, det är nog mer jag som vill att han ska ha en härlig upplevelse. Städer är kul för större personer, men mindre människor vill ha mer frihet, bad och kul!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Miami då:-) jag har aldrig varit där... men det ska nog passa er... Vilken månad rör det sig om?
  12. 6
    Miami då:-) jag har aldrig varit där... men det ska nog passa er... Vilken månad rör det sig om?
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Har ingen som var absolut härligast, men härligt var det i Florida där jag firade min 40års dag.
    Innan jag väl bestämde att det var dit vi skulle, så tittade jag på Sydafrika, Costa Rica och Mexico, dit jag också skulle vilja åka.
    Sydafrika kan bli nästa storresa gissar jag, så du kan väl åka dit och reka lite
  14. 7
    Har ingen som var absolut härligast, men härligt var det i Florida där jag firade min 40års dag.
    Innan jag väl bestämde att det var dit vi skulle, så tittade jag på Sydafrika, Costa Rica och Mexico, dit jag också skulle vilja åka.
    Sydafrika kan bli nästa storresa gissar jag, så du kan väl åka dit och reka lite
  15. -magnolia
    #8
    Sydafrika har jag hört väldigt mycket bra om, men då är det väl närmare till Maldiverna? Ska kolla lite.
  16. 8
    Sydafrika har jag hört väldigt mycket bra om, men då är det väl närmare till Maldiverna? Ska kolla lite.
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    Ja, det är det. Mauritius är också ett alternativ, men jag vet inte om det finns jättemycket att göra där. Snorkla, bada och äta god mat kan man göra iallafall Plus att jag tror att det är relativt ovanligt med foppadojjor där
  18. 9
    Ja, det är det. Mauritius är också ett alternativ, men jag vet inte om det finns jättemycket att göra där. Snorkla, bada och äta god mat kan man göra iallafall Plus att jag tror att det är relativt ovanligt med foppadojjor där

Liknande trådar

  1. Jag fyller år snart
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 21:55
  2. Fyller snart 35
    By AnneF med 3 busar in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 05:58
  3. Fyller snart år.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 12:40
  4. Snart fyller de 1 år!
    By jeslin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 09:17
  5. snart fyller de ju år!
    By thessan76 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar