vi behöver en störe bil 10-12 sittsig
Många barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    vi behöver en störe bil 10-12 sittsig

    vi har nu 7 barn i våran lilla familj och då är våran 7 bil förliten så behöver en större kan någon ge något bra förslag för en stor familje bil???

    skulle vara väldigt tacksam då
  2. 1
    vi behöver en störe bil 10-12 sittsig vi har nu 7 barn i våran lilla familj och då är våran 7 bil förliten så behöver en större kan någon ge något bra förslag för en stor familje bil???

    skulle vara väldigt tacksam då
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Har man mer än 8 passagerare så behöver man busskort, något man också får tänka på. Annars är ju minibussarna något att tänka på, typ taxibussarna.
  4. 2
    Har man mer än 8 passagerare så behöver man busskort, något man också får tänka på. Annars är ju minibussarna något att tänka på, typ taxibussarna.
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    ok
  6. 3
    ok
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Det finns ju minibussar

    som tar åtta passagerare + förare, tror jag (rätta mig någon om jag har fel). Där räcker det med vanligt körkort.
  8. 4
    Det finns ju minibussar som tar åtta passagerare + förare, tror jag (rätta mig någon om jag har fel). Där räcker det med vanligt körkort.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    OT - såg att du har bf idag - hoppas allt går bra! Jag tror att med vanliggt körtkort finns t.ex. VW caravelle i 9 sitsars - men har hört att framsätet i mitten itne är bekvämt - många sätter bakåtvänd baby där - fast det känns intte supersäkert tycker jag. Lycka till!
  10. 5
    OT - såg att du har bf idag - hoppas allt går bra! Jag tror att med vanliggt körtkort finns t.ex. VW caravelle i 9 sitsars - men har hört att framsätet i mitten itne är bekvämt - många sätter bakåtvänd baby där - fast det känns intte supersäkert tycker jag. Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Det stämmer 8 passagerare och så föraren. Alltså 9 platser sammanlagt i bilen.
  12. 6
    Det stämmer 8 passagerare och så föraren. Alltså 9 platser sammanlagt i bilen.
  13. Medlem sedan
    Jan 2012
    #7
    vi fick våra barn föraveckan=)
  14. 7
    vi fick våra barn föraveckan=)
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Grattis! Hoppas ni mår bra allihop!
  16. 8
    Grattis! Hoppas ni mår bra allihop!
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    Jag skulle nog inte sätta två vuxna framme i det "dubbla " passagerarsätet i en Caravelle.Vi har en och där sitter två mindre barn ganska ok men två vuxna får det väldigt trångt.
  18. 9
    Jag skulle nog inte sätta två vuxna framme i det "dubbla " passagerarsätet i en Caravelle.Vi har en och där sitter två mindre barn ganska ok men två vuxna får det väldigt trångt.

Liknande trådar

  1. vem behöver gym?
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 17:40
  2. Jag behöver hjälp.... jag behöver ändra
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 10:23
  3. Behöver råd
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 21:49
  4. behöver råd
    By vart ska vi bo? in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 19:30
  5. Gapa störe?
    By Mathea in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 06:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar