Hoppgunga ?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Hoppgunga ?

    Vet inte vart jag skall lägga min fråga, men testar här ! Har en relativt ny hoppgunga, men gummidelen har gått sönder. Kan man köpa en lösdel någonstans eller kanske någon annan gummisak som kan ersätta originalet ? Någon som vet eller någon som kanske bara har ett tips ?
  2. 1
    Hoppgunga ? Vet inte vart jag skall lägga min fråga, men testar här ! Har en relativt ny hoppgunga, men gummidelen har gått sönder. Kan man köpa en lösdel någonstans eller kanske någon annan gummisak som kan ersätta originalet ? Någon som vet eller någon som kanske bara har ett tips ?
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Rel ny? gå till butiken du köpte den i.
    Eller gå till en annan butik som säljer samma sort och fråga om det finns reserv del.
    Om du köpte på nätet får dom väl skicka en ny till dig eller själva delen du söker. Vet inte vilken gummidel du menar...
  4. 2
    Rel ny? gå till butiken du köpte den i.
    Eller gå till en annan butik som säljer samma sort och fråga om det finns reserv del.
    Om du köpte på nätet får dom väl skicka en ny till dig eller själva delen du söker. Vet inte vilken gummidel du menar...

Liknande trådar

  1. Hoppgunga
    By alacs in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 11:13
  2. hoppgunga
    By soffan_85 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 22:54
  3. Hoppgunga
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 16:32
  4. Hoppgunga
    By anonymt namn in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 21:44
  5. Hoppgunga
    By anonymt namn in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar