Någon här
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Någon här

    en liten stund ?...
  2. 1
    Någon här en liten stund ?...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja. Har kaka i ugnen som barnen och vi ska smaska på när de har städat klart sina rum och satt på sig pyjamas.
  4. 2
    Ja. Har kaka i ugnen som barnen och vi ska smaska på när de har städat klart sina rum och satt på sig pyjamas.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Om en stund, ska knuffa några barn i säng först.
  6. 3
    Om en stund, ska knuffa några barn i säng först.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    After Eights kladdkaka ?! Har aldrig smakat eller gjort, men jag skulle gärna bjuda in mig själv .
  8. 4
    After Eights kladdkaka ?! Har aldrig smakat eller gjort, men jag skulle gärna bjuda in mig själv .
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Barn borde knuffas i säng här också, men då är det risk att jag följer efter. Tycker det är så skönt att lägga mig i sängen och läsa ! Och dagen har varit tillräckligt hektiskt.
  10. 5
    Barn borde knuffas i säng här också, men då är det risk att jag följer efter. Tycker det är så skönt att lägga mig i sängen och läsa ! Och dagen har varit tillräckligt hektiskt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Precis den kakan. Jag bakade nog den 2006. Om du kan kvista över om en tio minuter så bjuds det på te och kaka.
  12. 6
    Precis den kakan. Jag bakade nog den 2006. Om du kan kvista över om en tio minuter så bjuds det på te och kaka.
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Åh vad gott och spännande det skulle vara !!!! Undrar om vi skulle känna igen varandra...
  14. 7
    Åh vad gott och spännande det skulle vara !!!! Undrar om vi skulle känna igen varandra...
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Jag är här en liten stund!
    Jag ligger utmattad på sängen och flämtar. Eftersom vi ska åka till Sverige imorgon har jag tvättat, tumlat, vikt och packat, dessutom var jag tvungen att röja huset som började likna en tipp och nu är jag helt slut. Jag hoppas att jag är ok imorgon, jag har fortfarande lock för båda öronen, molvärk i alla hålrum i huvudet och känner mig en bra bit från pigg, min kondis är som en nittioårings ungefär.
  16. 8
    Jag är här en liten stund!
    Jag ligger utmattad på sängen och flämtar. Eftersom vi ska åka till Sverige imorgon har jag tvättat, tumlat, vikt och packat, dessutom var jag tvungen att röja huset som började likna en tipp och nu är jag helt slut. Jag hoppas att jag är ok imorgon, jag har fortfarande lock för båda öronen, molvärk i alla hålrum i huvudet och känner mig en bra bit från pigg, min kondis är som en nittioårings ungefär.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Oj, vad duktig du har varit ! Tycker nog att du snart ska sova. Hoppas verkligen att medicinen gjort rejäl verkan till imorgon !
  18. 9
    Oj, vad duktig du har varit ! Tycker nog att du snart ska sova. Hoppas verkligen att medicinen gjort rejäl verkan till imorgon !
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10
    Har precis stoppat barnen i säng och borde avverka nätshoppingen så Lucy kan ta emot maten imorgon. Sen borde jag göra en hel massa nytta, men har ingen ork eller lust.

    Lite nere är jag för det är mammas födelsedag idag, hon skulle fyllt 64. Känns tungt och ledsamt att barnen varken har mormor eller farmor kvar... Känns extra mycket dagar som denna.

    Så jag hänger gärna här för lite sällskap.
  20. 10
    Har precis stoppat barnen i säng och borde avverka nätshoppingen så Lucy kan ta emot maten imorgon. Sen borde jag göra en hel massa nytta, men har ingen ork eller lust.

    Lite nere är jag för det är mammas födelsedag idag, hon skulle fyllt 64. Känns tungt och ledsamt att barnen varken har mormor eller farmor kvar... Känns extra mycket dagar som denna.

    Så jag hänger gärna här för lite sällskap.
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Jag har inte haft så stort val eftersom J är i DK på konferens. Jag ska bara starta diskmaskinen, hänga en sista liten tvätt och dricka en kopp te och sen tänker jag sova!
  22. 11
    Jag har inte haft så stort val eftersom J är i DK på konferens. Jag ska bara starta diskmaskinen, hänga en sista liten tvätt och dricka en kopp te och sen tänker jag sova!
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    Usch att du fortfarande är så dålig Har du provat Sinex? Den nässprayen rensar rejält hela vägen upp i bihålorna och kan vara skönt innan flygtur...
  24. 12
    Usch att du fortfarande är så dålig Har du provat Sinex? Den nässprayen rensar rejält hela vägen upp i bihålorna och kan vara skönt innan flygtur...
  25. Medlem sedan
    Nov 2006
    #13
    Åh, jag vill också ha en kaka i ugnen!
  26. 13
    Åh, jag vill också ha en kaka i ugnen!
  27. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14
    Jag förstår att det känns tungt idag. Hann din mamma bli mormor?

    Kram!
  28. 14
    Jag förstår att det känns tungt idag. Hann din mamma bli mormor?

    Kram!
  29. Medlem sedan
    Nov 2006
    #15
    Det är verkligen skitstörigt, nu har jag dessutom tagit antibiotika i 48 timmar och visst är jag lite bättre, men långt ifrån frisk. Sinex har jag inte testat, jag får försöka hitta det på Gatwick imorgon. Nu kör jag en fin bisolvon/sudafed/neurofencocktail och sprayar med vanlig nässpray sjutton gånger i timmen ungefär...
  30. 15
    Det är verkligen skitstörigt, nu har jag dessutom tagit antibiotika i 48 timmar och visst är jag lite bättre, men långt ifrån frisk. Sinex har jag inte testat, jag får försöka hitta det på Gatwick imorgon. Nu kör jag en fin bisolvon/sudafed/neurofencocktail och sprayar med vanlig nässpray sjutton gånger i timmen ungefär...
  31. Medlem sedan
    May 2000
    #16
    KOm nu. Måste göra chokladbollar (obs att jag lyckats hindra migsjälv från att kalla dem vid deras rätta namn...).
  32. 16
    KOm nu. Måste göra chokladbollar (obs att jag lyckats hindra migsjälv från att kalla dem vid deras rätta namn...).
  33. Medlem sedan
    May 2000
    #17
    Det låter väldigt klokt! JAg hoppas att du redan är på testadiet.
  34. 17
    Det låter väldigt klokt! JAg hoppas att du redan är på testadiet.
  35. Medlem sedan
    May 2000
    #18
    Jag bävar för den dagen min mamma går bort. Visst var det sorgligt när pappa dog, men han var gammal, hade varit sjuk länge och det är inte samma sak - iallafall inte för mig - med en pappa som med en mamma.
    Förstår att det känns tungt idag. Kram.
  36. 18
    Jag bävar för den dagen min mamma går bort. Visst var det sorgligt när pappa dog, men han var gammal, hade varit sjuk länge och det är inte samma sak - iallafall inte för mig - med en pappa som med en mamma.
    Förstår att det känns tungt idag. Kram.
  37. Medlem sedan
    Mar 2003
    #19
    ja, jag var visst här. Trodde jag drack te med maken men så ringde hans bror. Det kan bli långvarigt. Tur det finns annat sällskap att få
  38. 19
    ja, jag var visst här. Trodde jag drack te med maken men så ringde hans bror. Det kan bli långvarigt. Tur det finns annat sällskap att få
  39. Medlem sedan
    Nov 2006
    #20
    Åh vad gott med chokladbollar! Jag avundas dig inte som ska göra dem dock. Vad är anledningen?
    När bytte de namn förresten? Jag kan inte riktigt komma ihåg när man inte längre fick säga dess tidigare namn.
  40. 20
    Åh vad gott med chokladbollar! Jag avundas dig inte som ska göra dem dock. Vad är anledningen?
    När bytte de namn förresten? Jag kan inte riktigt komma ihåg när man inte längre fick säga dess tidigare namn.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  2. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  3. Någon jurist eller någon kunnig om arv?
    By Undrande! in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 20:03
  4. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar