Stockholmsfika igen
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Stockholmsfika igen

    Hej alla Stockholmsmajmammor! Jag gör en ny trÅd till vår fika. Nu på torsdag den 16/2 klockan 18:00. Förslag på plats mottages
  2. 1
    Stockholmsfika igen Hej alla Stockholmsmajmammor! Jag gör en ny trÅd till vår fika. Nu på torsdag den 16/2 klockan 18:00. Förslag på plats mottages
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Hejsan,

    Jag kan då :-) Vi kanske kan ses på Bolero på Klarabergsgatan, mitt emot Åhlens City? De har bra fika och för den som vill äta har de god mat :-) Och de har öppet hela kvällen!

    Kram/ Malin
  4. 2
    Hejsan,

    Jag kan då :-) Vi kanske kan ses på Bolero på Klarabergsgatan, mitt emot Åhlens City? De har bra fika och för den som vill äta har de god mat :-) Och de har öppet hela kvällen!

    Kram/ Malin
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Det kör vi på! Bolero på Klarabergsgatan it is!
  6. 3
    Det kör vi på! Bolero på Klarabergsgatan it is!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Har helt missat att det planerats fika redan idag. Jag är nog på den istället då och hoppar torsdag. Om det var fler som var på ikväll...
  8. 4
    Har helt missat att det planerats fika redan idag. Jag är nog på den istället då och hoppar torsdag. Om det var fler som var på ikväll...
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Jag blir mest förvirrad. Hur många är på på torsdag. Vi är tre varje fall? Jag kör nog torsdag ändå =) haha
  10. 5
    Jag blir mest förvirrad. Hur många är på på torsdag. Vi är tre varje fall? Jag kör nog torsdag ändå =) haha
  11. Medlem sedan
    Nov 2010
    #6
    Haha, ja det blev väldigt snurrit denna gång ;-) Jag kan som sagt inte idag eller imorgon. Säg bara till så att jag vet hur det blir, om du vill på tors eller inte. Tror Sofie "Östblomma" också bara kunde på tors (möjligtvis imorgon också). Så då är vi tre om hon vill då med!

    Men som sagt säg till om hur du gör :-)
  12. 6
    Haha, ja det blev väldigt snurrit denna gång ;-) Jag kan som sagt inte idag eller imorgon. Säg bara till så att jag vet hur det blir, om du vill på tors eller inte. Tror Sofie "Östblomma" också bara kunde på tors (möjligtvis imorgon också). Så då är vi tre om hon vill då med!

    Men som sagt säg till om hur du gör :-)
  13. Medlem sedan
    Dec 2011
    #7
    Vi tre och de andra som vill kör på torsdag tycker jag!
  14. 7
    Vi tre och de andra som vill kör på torsdag tycker jag!
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Okej, då säger vi torsdag. Det blir roligt, ses på Bolero kl 18!
  16. 8
    Okej, då säger vi torsdag. Det blir roligt, ses på Bolero kl 18!
  17. Medlem sedan
    Nov 2011
    #9
    jag kör torsdag för jag har insjuknat idag så ni vill nog ändå inte träffa mig

    ses på torsdag
  18. 9
    jag kör torsdag för jag har insjuknat idag så ni vill nog ändå inte träffa mig

    ses på torsdag
  19. Medlem sedan
    Dec 2011
    #10
    Då är vi tre, Östblomma kunde inte...
  20. 10
    Då är vi tre, Östblomma kunde inte...
  21. Medlem sedan
    Nov 2011
    #11
    Då är vi tre, Östblomma kunde inte...
    Är fortfarande dålig, följer gärna med nästa gång. Hoppas att ni andra får en trevlig kväll
  22. 11
    Då är vi tre, Östblomma kunde inte...
    Är fortfarande dålig, följer gärna med nästa gång. Hoppas att ni andra får en trevlig kväll
  23. Medlem sedan
    Dec 2011
    #12
    Du är fortfarande på va? Då är vi två=) haha, men det blir kul!
  24. 12
    Du är fortfarande på va? Då är vi två=) haha, men det blir kul!
  25. Medlem sedan
    Sep 2011
    #13
    Hej!
    Fick ni till någon träff? Ska vi försöka boka in ett nytt datum? Vad sägs om 27 eller 28 februari?

    /Anna
  26. 13
    Hej!
    Fick ni till någon träff? Ska vi försöka boka in ett nytt datum? Vad sägs om 27 eller 28 februari?

    /Anna
  27. Medlem sedan
    Dec 2011
    #14
    På torsdagen var vi två stycken men det var trevligt! Den 28:e skulle passa mig bra! Kl 18?
  28. 14
    På torsdagen var vi två stycken men det var trevligt! Den 28:e skulle passa mig bra! Kl 18?
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Typiskt! Jag som också ville ses! Jobbar dock sent både 27 och 28!
  30. 15
    Typiskt! Jag som också ville ses! Jobbar dock sent både 27 och 28!
  31. Medlem sedan
    Sep 2011
    #16
    Än så länge är det ju bara jag och Samate som kan den 28 så vi kan ju ta fram något nytt datumförslag!?
  32. 16
    Än så länge är det ju bara jag och Samate som kan den 28 så vi kan ju ta fram något nytt datumförslag!?
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    hej alla glada!!

    Typiskt jag kan inte heller då. Om det blir någon fika nästa vecka hänger jag gärna med!!
  34. 17
    hej alla glada!!

    Typiskt jag kan inte heller då. Om det blir någon fika nästa vecka hänger jag gärna med!!
  35. Medlem sedan
    Nov 2010
    #18
    Hej, jag kan inte heller imorgon. Men nästa vecka kan jag de flesta dagarna. (Om det nu inte blir av denna).

    Malin
  36. 18
    Hej, jag kan inte heller imorgon. Men nästa vecka kan jag de flesta dagarna. (Om det nu inte blir av denna).

    Malin
  37. Medlem sedan
    Aug 2011
    #19

    Nytt förslag på fika kväll

    hej!

    Jag föreslår en fika/mat den 6 mars runt 17-18 tiden.

    Vilka kan vara med?

    Hälsningar Susanna
  38. 19
    Nytt förslag på fika kväll hej!

    Jag föreslår en fika/mat den 6 mars runt 17-18 tiden.

    Vilka kan vara med?

    Hälsningar Susanna
  39. Medlem sedan
    Dec 2011
    #20
    Vi jobbar fram ett nytt datum - typ nästa vecka mån, tis eller tors passar mig!
  40. 20
    Vi jobbar fram ett nytt datum - typ nästa vecka mån, tis eller tors passar mig!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholmsfika igen
    By saramara in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 22:20
  2. Stockholmsfika igen
    By saramara in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 22:09
  3. Stockholmsfika igen
    By saramara in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 16:07
  4. Stockholmsfika igen:)
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 11:06
  5. Stockholmsfika igen!
    By jennnie in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 00:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar