en dag över tiden
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    en dag över tiden

    Idag var jag hos BM för koll en dag över tiden. Mitt magmått hade inte ändrats så hon ville boka in mig på ett tillväxtultraljud.
    Fick en tid imorgon kl 10.00.

    Har haft svag menssmärta sen 01,31- förmiddagen och när jag kom hem på eftermiddagen satte förvärkar igång. Till en början med några minuters mellanrum men nu har de avtagit. Jag började med TENS apparaten och den är helt underbar. Den kommer rädda mitt liv!

    Så nu återstår o se om man klarar natten.. Vågar man sminka av sig tro hi hi

    Känns skönt ändå att det börjat och även om det inte sätter fart på riktigt så får jag kolla allt imorgon

    Kram på er alla!
  2. 1
    en dag över tiden Idag var jag hos BM för koll en dag över tiden. Mitt magmått hade inte ändrats så hon ville boka in mig på ett tillväxtultraljud.
    Fick en tid imorgon kl 10.00.

    Har haft svag menssmärta sen 01,31- förmiddagen och när jag kom hem på eftermiddagen satte förvärkar igång. Till en början med några minuters mellanrum men nu har de avtagit. Jag började med TENS apparaten och den är helt underbar. Den kommer rädda mitt liv!

    Så nu återstår o se om man klarar natten.. Vågar man sminka av sig tro hi hi

    Känns skönt ändå att det börjat och även om det inte sätter fart på riktigt så får jag kolla allt imorgon

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Skönt att du får komma på koll.
    Och förvärkar är ju iaf ett tecken på att det kanske lite på gång??

    Lycka till imorgon, hoppas du får sova gott i natt!
  4. 2
    Skönt att du får komma på koll.
    Och förvärkar är ju iaf ett tecken på att det kanske lite på gång??

    Lycka till imorgon, hoppas du får sova gott i natt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    åh vad spännande, då händer det ju nånting hos dig i alla fall! men angående sf-måttet, mitt sf-mått hade inte heller förändrats på två veckor när jag var på min sista bm-koll (vecka 40+0) och hon sa att det är jättevanligt eftersom magen sjunker mer och mer. skönt ändå såklart att de gör ett extra ultraljud för säkerhets skull!

    hoppas du fick sova inatt och att det drar igång nu då!
    kram
  6. 3
    åh vad spännande, då händer det ju nånting hos dig i alla fall! men angående sf-måttet, mitt sf-mått hade inte heller förändrats på två veckor när jag var på min sista bm-koll (vecka 40+0) och hon sa att det är jättevanligt eftersom magen sjunker mer och mer. skönt ändå såklart att de gör ett extra ultraljud för säkerhets skull!

    hoppas du fick sova inatt och att det drar igång nu då!
    kram

Liknande trådar

  1. Över tiden
    By HeLenAoMagnus in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-06-07, 15:31
  2. Över tiden...
    By emma_sthlm in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 18:38
  3. gå över tiden
    By -Lattemamman- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 20:07
  4. Gå över tiden.....
    By annaskane in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 18:35
  5. Att gå över tiden
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 23:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar