God pastasallad?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    God pastasallad?

    Pastasallad är något ja aldrig gör eftersom jag själv inte äter pasta. Nu måste jag dock göra en som ska bjudas på. Jag vill gärna ha något smarrigt tips.
  2. 1
    God pastasallad? Pastasallad är något ja aldrig gör eftersom jag själv inte äter pasta. Nu måste jag dock göra en som ska bjudas på. Jag vill gärna ha något smarrigt tips.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Enkelt o supergott! Vänd ned en burk pesto i nykokt varm pasta tricolore. Blanda i smulad fetaost, oliver och ruccola.
    Mums att äta som den är eller perfekt till det mesta. Vill man och det inte kommer några vegetarianer är det smarrigt att slanta ned rökt korv i pastan
  4. 2
    Enkelt o supergott! Vänd ned en burk pesto i nykokt varm pasta tricolore. Blanda i smulad fetaost, oliver och ruccola.
    Mums att äta som den är eller perfekt till det mesta. Vill man och det inte kommer några vegetarianer är det smarrigt att slanta ned rökt korv i pastan
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Blanda olivolja,lite balsamicovinäger,lite senap,vitlök,s&p, salladskrydda och häll över nykokt varm pasta rör runt,blanda i det du gillar; oliver,paprika,majs,grillad kyckling, kassler, feta eller herrgård. Här är vi ganska många och alla med sin smakinriktning så det brukar bli lite tacosvarianten där med, pastan för sig och resten i småskålar så blandar man själv.
  6. 3
    Blanda olivolja,lite balsamicovinäger,lite senap,vitlök,s&p, salladskrydda och häll över nykokt varm pasta rör runt,blanda i det du gillar; oliver,paprika,majs,grillad kyckling, kassler, feta eller herrgård. Här är vi ganska många och alla med sin smakinriktning så det brukar bli lite tacosvarianten där med, pastan för sig och resten i småskålar så blandar man själv.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    smarrigt
  8. 4
    smarrigt
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Det lät som en god blandning. Tack
  10. 5
    Det lät som en god blandning. Tack
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Kokt pasta,
    pesto,
    bitar av grillad kyckling,
    mango,
    avokado,
    babyspenat
    pressad citron, salt, peppar & finhackad chili.
  12. 6
    Kokt pasta,
    pesto,
    bitar av grillad kyckling,
    mango,
    avokado,
    babyspenat
    pressad citron, salt, peppar & finhackad chili.

Liknande trådar

  1. Pastasallad?
    By Miia m kidzen in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 20:09
  2. pastasallad
    By Gine in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 18:34
  3. Pastasallad på dop?
    By SanktaCecilia in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 04:52
  4. Pastasallad sås ?
    By Mamma 3 in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 14:46
  5. Pastasallad
    By Anna in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar