Varit tillbaka på BB :(
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Varit tillbaka på BB :(

    Legat på BB i 4 dagar igen då jag åkte på en infektion i livmodern Inte alls roligt men nu är vi hemma Så skönt att kunna sitta i sin egen soffa, göra precis vad man vill och inte vara "inlåst". Kunna äta när jag vill och så!

    Det enda bra med det hära besöket var att jag fick reda på att jag ammat på fel sätt. Jag är tvungen att klämma ihop bröstet för att han ska få tag och sen hålla kvar det greppet eftersom han tappar vårtan annars. Detta har medfört att jag har stoppat mjölktillförseln så han inte fått så mycket han velat! Det har lett till att han inte gått upp i vikt. Det jävligaste i allt är att bm stod på BB och såg när jag tryckte ihop och höll kvar men sa inget!!! Så nu kör vi med amningsnapp och han har gått upp 150 gram på 3 dygn, vilket är ungefär vad de går upp per vecka sen! Så nu är det matning på högsta nivå!
  2. 1
    Varit tillbaka på BB :( Legat på BB i 4 dagar igen då jag åkte på en infektion i livmodern Inte alls roligt men nu är vi hemma Så skönt att kunna sitta i sin egen soffa, göra precis vad man vill och inte vara "inlåst". Kunna äta när jag vill och så!

    Det enda bra med det hära besöket var att jag fick reda på att jag ammat på fel sätt. Jag är tvungen att klämma ihop bröstet för att han ska få tag och sen hålla kvar det greppet eftersom han tappar vårtan annars. Detta har medfört att jag har stoppat mjölktillförseln så han inte fått så mycket han velat! Det har lett till att han inte gått upp i vikt. Det jävligaste i allt är att bm stod på BB och såg när jag tryckte ihop och höll kvar men sa inget!!! Så nu kör vi med amningsnapp och han har gått upp 150 gram på 3 dygn, vilket är ungefär vad de går upp per vecka sen! Så nu är det matning på högsta nivå!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Aj då, vad jobbigt! Men skönt ändå att du fick hjälp att komma igång med amningen ordentligt. Nu får du njuta ordentligt av att vara hemma. Att kunna äta när man vill är inte att förakta
  4. 2
    Aj då, vad jobbigt! Men skönt ändå att du fick hjälp att komma igång med amningen ordentligt. Nu får du njuta ordentligt av att vara hemma. Att kunna äta när man vill är inte att förakta
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Precis, och att äta Vad man vill också
  6. 3
    Precis, och att äta Vad man vill också

Liknande trådar

  1. hade det inte varit mysigt om det varit
    By EllaNora in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 16:03
  2. Har varit här förr och kommer tillbaka
    By jessisa4 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 07:35
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. Hade du varit i livet om det varit 1708?
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 15:10
  5. Tillbaka efter att ha varit
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar