Annapanna och alla ni andra i Stockholm!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Annapanna och alla ni andra i Stockholm!

    Apropå frågan vad man gör om dagarna (förutom att amma, byta blöja, pussa på bebis och försöka hinna äta något emellanåt

    Vad sägs om att ordna en träff.?
    Det hade varit jättekul att få träffa er efter så lång tid, och era bebisar om det går!
    Det finns ju jättebra caféer som är riktade till just oss med barnvagnsparkering, skötbord och micro..och latte..

    Självklart bjuder jag ju in hela forumet! Men det kanske blir svårt att resa så långt..

    Kram!
    Klara
  2. 1
    Annapanna och alla ni andra i Stockholm! Apropå frågan vad man gör om dagarna (förutom att amma, byta blöja, pussa på bebis och försöka hinna äta något emellanåt

    Vad sägs om att ordna en träff.?
    Det hade varit jättekul att få träffa er efter så lång tid, och era bebisar om det går!
    Det finns ju jättebra caféer som är riktade till just oss med barnvagnsparkering, skötbord och micro..och latte..

    Självklart bjuder jag ju in hela forumet! Men det kanske blir svårt att resa så långt..

    Kram!
    Klara
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Jag är självklart på, det vore jätteroligt att träffas! Jag är väldigt flexibel vad gäller tid och plats, så kom gärna med förslag!
  4. 2
    Jag är självklart på, det vore jätteroligt att träffas! Jag är väldigt flexibel vad gäller tid och plats, så kom gärna med förslag!
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Åh jag är också på!
  6. 3
    Åh jag är också på!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Å det hade jag gärna varit med på, men bor ju ca 4tim från storstan... =(
  8. 4
    Å det hade jag gärna varit med på, men bor ju ca 4tim från storstan... =(
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Hade jag bott i Stockholm hade jag gärna följt med. Det är praktiskt att umgås med människor som har en bebis i samma ålder. Mina konversationer just nu blir lite avhuggna.
  10. 5
    Hade jag bott i Stockholm hade jag gärna följt med. Det är praktiskt att umgås med människor som har en bebis i samma ålder. Mina konversationer just nu blir lite avhuggna.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Dessutom är ju lite fika aldrig fel. Jag blir hungrig av att amma och min teori om att jag skulle äta nyttigt för att bli smal fort försvann för jag blir helt aggressiv av att vara hungrig. ;-)
  12. 6
    Dessutom är ju lite fika aldrig fel. Jag blir hungrig av att amma och min teori om att jag skulle äta nyttigt för att bli smal fort försvann för jag blir helt aggressiv av att vara hungrig. ;-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Vore jätteroligt att träffas, jag är på om tiden passar
  14. 7
    Vore jätteroligt att träffas, jag är på om tiden passar
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Hanna, vi får se till att träffas snart.....
    Vore skoj. Nu har vi kommit in i vardagen så gott det går och jag börjar längta ut och träffa andra.......
  16. 8
    Hanna, vi får se till att träffas snart.....
    Vore skoj. Nu har vi kommit in i vardagen så gott det går och jag börjar längta ut och träffa andra.......
  17. Medlem sedan
    Jun 2011
    #9
    Vad roligt!
    Alla som vill! Precis som Hanna säger; fika med bebis kommer nog hålla mig vid mina sinnens fulla bruk.. Eller nästan.
    Jag ska komma med plats och tid förslag -några stycken -för att se till att så många som möjligt får chans. (just nu är det bäckmörkr och nattamning
  18. 9
    Vad roligt!
    Alla som vill! Precis som Hanna säger; fika med bebis kommer nog hålla mig vid mina sinnens fulla bruk.. Eller nästan.
    Jag ska komma med plats och tid förslag -några stycken -för att se till att så många som möjligt får chans. (just nu är det bäckmörkr och nattamning
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Absolut!

    Vi kan ju höra efter i dec. och februarigruppen om det finns andra i trakten, efter att vi bestämt något också. det kan ju finnas fler skaraborgare som är fikasugna.
  20. 10
    Absolut!

    Vi kan ju höra efter i dec. och februarigruppen om det finns andra i trakten, efter att vi bestämt något också. det kan ju finnas fler skaraborgare som är fikasugna.
  21. Medlem sedan
    Aug 2008
    #11
    jag är på beroende på vilken tid det blir, bor ju i Märsta så tar en stund att ta sig in och måste ju hinna hämta stortrollen på dagis i tid
    En onsdag dock skulle fungera bäst för min del då min man kan då hämta de äldre barnen så slipper man stressa hem
  22. 11
    jag är på beroende på vilken tid det blir, bor ju i Märsta så tar en stund att ta sig in och måste ju hinna hämta stortrollen på dagis i tid
    En onsdag dock skulle fungera bäst för min del då min man kan då hämta de äldre barnen så slipper man stressa hem
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #12
    Hej,

    Jätte kul ide... Jag är på om tid och plats passar vilket det säkert gör, bor i Årsta så nära och bra stan kul initiativ tycker jag!

    // Sofie
  24. 12
    Hej,

    Jätte kul ide... Jag är på om tid och plats passar vilket det säkert gör, bor i Årsta så nära och bra stan kul initiativ tycker jag!

    // Sofie
  25. Medlem sedan
    Jun 2011
    #13
    Hej Alla!
    Jag hoppas att ni har en fin helg! -Här är det full fart med släktkalas och finbesök..Det hade varit lite skönt med lugn och ro med tanke på att jag är helt galet trött!

    Jag tänkte försöa ordna en tid att ses!
    Sargit sulle gärna ta en onsdag. Funkar det för alla?
    Mig går det jättebra.

    Vad sägs om onsdag 29/2 kl: 12:00 på Wayne´s Coffe på Sveavägen?

    Det ligger högst upp i Mio möbelaffär och är helt inriktade för småbarnsföräldrar med stor barnvagnsparkering, lilldagisrum, micro, lugnare stämning och stora sköna soffor.
    Jag har varit där med Tuva och det var toppen!

    Eller behöver ni någon annan dag?

    Kramar!
    Klara
  26. 13
    Hej Alla!
    Jag hoppas att ni har en fin helg! -Här är det full fart med släktkalas och finbesök..Det hade varit lite skönt med lugn och ro med tanke på att jag är helt galet trött!

    Jag tänkte försöa ordna en tid att ses!
    Sargit sulle gärna ta en onsdag. Funkar det för alla?
    Mig går det jättebra.

    Vad sägs om onsdag 29/2 kl: 12:00 på Wayne´s Coffe på Sveavägen?

    Det ligger högst upp i Mio möbelaffär och är helt inriktade för småbarnsföräldrar med stor barnvagnsparkering, lilldagisrum, micro, lugnare stämning och stora sköna soffor.
    Jag har varit där med Tuva och det var toppen!

    Eller behöver ni någon annan dag?

    Kramar!
    Klara
  27. Medlem sedan
    Aug 2010
    #14
    Det funkar jättebra för mig!
  28. 14
    Det funkar jättebra för mig!
  29. Medlem sedan
    Aug 2008
    #15
    Som det ser ut nu så fungerar det bra för mig med
  30. 15
    Som det ser ut nu så fungerar det bra för mig med
  31. Medlem sedan
    Jan 2011
    #16
    Hej!
    Jag tror det fungerar för mig också.
    En fråga - finns det hiss där? Tycker fortfarande det är lite småläskigt att åka rulltrappa med barnvagnen :P
  32. 16
    Hej!
    Jag tror det fungerar för mig också.
    En fråga - finns det hiss där? Tycker fortfarande det är lite småläskigt att åka rulltrappa med barnvagnen :P
  33. Medlem sedan
    Aug 2010
    #17
    Jag vet inte om det finns hiss, annars kan vi väl mötas nedanför rulltrappan och hjälpas åt att åka upp?
  34. 17
    Jag vet inte om det finns hiss, annars kan vi väl mötas nedanför rulltrappan och hjälpas åt att åka upp?
  35. Medlem sedan
    Jun 2011
    #18
    Vad kul att det går!
    Jag vet inte om det finns hiss -prova att ringa kanske!
    (Usch, jag vet precis..jag känner lika dant varje gång! Men vi hjälps åt precis som Anna säger

    Gud vad kul! Då ses vi runt ingången klockan 12!
    Jag har en röd vagn, en brio. Jag vet inte vad det kommer att vara för väder men troligtvis har jag en röd kappa (mycket oavsiktlig matchning..
    Mitt nummer är 073 6000 800 om vi inte hittar varandra!

    Kramar och ha en underbar dag!
    Klara
  36. 18
    Vad kul att det går!
    Jag vet inte om det finns hiss -prova att ringa kanske!
    (Usch, jag vet precis..jag känner lika dant varje gång! Men vi hjälps åt precis som Anna säger

    Gud vad kul! Då ses vi runt ingången klockan 12!
    Jag har en röd vagn, en brio. Jag vet inte vad det kommer att vara för väder men troligtvis har jag en röd kappa (mycket oavsiktlig matchning..
    Mitt nummer är 073 6000 800 om vi inte hittar varandra!

    Kramar och ha en underbar dag!
    Klara
  37. Medlem sedan
    Jul 2011
    #19
    Hej,
    Jag kan tyvärr inte den dagen men förhoppningsvis blir det fler ggr ha det så trevligt!
  38. 19
    Hej,
    Jag kan tyvärr inte den dagen men förhoppningsvis blir det fler ggr ha det så trevligt!
  39. Medlem sedan
    Jun 2011
    #20
    Åh, vad synd.. Fasiken.
    Men om jag får välja så blir det fler gånger såklart!
    Det ska jag försöka boka direkt om alla vill.

    Jag såg att du bor i Årsta, vi har nyss flyttat till Globen. Det kan ju inte vara så långt mellan oss!


    Kram!
  40. 20
    Åh, vad synd.. Fasiken.
    Men om jag får välja så blir det fler gånger såklart!
    Det ska jag försöka boka direkt om alla vill.

    Jag såg att du bor i Årsta, vi har nyss flyttat till Globen. Det kan ju inte vara så långt mellan oss!


    Kram!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Andra i Stockholm/vasastan?
    By Miriams in forum _1206 Junibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 21:27
  2. Andra i Stockholm?
    By MarieJean in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 05:13
  3. Annapanna?
    By Keso in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 10:13
  4. Nike och andra i stockholm
    By katarina och Lova 7/7 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 10:36
  5. Andra mammor på Söder i Stockholm?
    By tytta in forum Ensamförälder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar