gratisgrejer? JA tack!!!
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    gratisgrejer? JA tack!!!

    Undrar om det är någon där ute som vet om några mer ställen man kan hitta gratis bebis saker?, har varit på babyproffsen och apoteksgruppen å hämtat ut ett paket på varje ställe.

    Tycker att det borde finnas mer av nappar , blöjor och babyshampoo eller nått . Är smålänning som ni säkert förstår .

    Tacksam för svar!
  2. 1
    gratisgrejer? JA tack!!! Undrar om det är någon där ute som vet om några mer ställen man kan hitta gratis bebis saker?, har varit på babyproffsen och apoteksgruppen å hämtat ut ett paket på varje ställe.

    Tycker att det borde finnas mer av nappar , blöjor och babyshampoo eller nått . Är smålänning som ni säkert förstår .

    Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Man kan få en gratis napp via Facebook MAM.
    Gå med i deras grupp så kan du beställa den.
    Jag fick en jättefin.

    Håller med om att gratis är sååå gott. Är också smålänning. =)
  4. 2
    Man kan få en gratis napp via Facebook MAM.
    Gå med i deras grupp så kan du beställa den.
    Jag fick en jättefin.

    Håller med om att gratis är sååå gott. Är också smålänning. =)
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Usch! detta är sååå pinsamt, men har faktiskt inte facebook . Men kan ens syster/ mamma gå med få en sån till mig?.

    Ja gratis är alltid gott! , å att vara smålänning är ett +.
  6. 3
    Usch! detta är sååå pinsamt, men har faktiskt inte facebook . Men kan ens syster/ mamma gå med få en sån till mig?.

    Ja gratis är alltid gott! , å att vara smålänning är ett +.
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Vart fick du nyss om gratis från Apoteket? jag har bara varit på baby proffsen
  8. 4
    Vart fick du nyss om gratis från Apoteket? jag har bara varit på baby proffsen
  9. Medlem sedan
    Feb 2012
    #5
    Oj du bra fråga! ... men testa denna sidan... hoppas detta lyckas, är inte så haj på datorer .

    www.minbebis.com/gravidpaket.html

    Lycka till!
  10. 5
    Oj du bra fråga! ... men testa denna sidan... hoppas detta lyckas, är inte så haj på datorer .

    www.minbebis.com/gravidpaket.html

    Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Jag tror att vem som helst kan beställa. Om du får båda till att gå med får du två nappar..
  12. 6
    Jag tror att vem som helst kan beställa. Om du får båda till att gå med får du två nappar..
  13. Medlem sedan
    Feb 2012
    #7
    Okej. I de boxarna jag hämtat ut har jag fått nappar från 0-3 månaders bebisar med självlysande ring, jätte tuffa!
  14. 7
    Okej. I de boxarna jag hämtat ut har jag fått nappar från 0-3 månaders bebisar med självlysande ring, jätte tuffa!
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    stumpan!- Låter häftigt. I vilken box fanns dom?

    Jag har bara hämtar min från Babyproffsen hitentills, där låg ingen napp.
  16. 8
    stumpan!- Låter häftigt. I vilken box fanns dom?

    Jag har bara hämtar min från Babyproffsen hitentills, där låg ingen napp.
  17. Medlem sedan
    Feb 2012
    #9
    Jag fick både i babyproffsen och i baby to be boxen, det är nappar från märket avent. De var gula/ vita med stjärnor på så de passar ju till både pojk å flicka om man är petig med färger . Tyvärr så skiljer väl sig alla boxar åt lite i vårt avlånga land .

    En fundering jag har när det gäller babyproffsens box var att de rabattkuponger man fick med hade ju utgått, vet du om man kan få nya/ använda dom ändå?.
  18. 9
    Jag fick både i babyproffsen och i baby to be boxen, det är nappar från märket avent. De var gula/ vita med stjärnor på så de passar ju till både pojk å flicka om man är petig med färger . Tyvärr så skiljer väl sig alla boxar åt lite i vårt avlånga land .

    En fundering jag har när det gäller babyproffsens box var att de rabattkuponger man fick med hade ju utgått, vet du om man kan få nya/ använda dom ändå?.
  19. Medlem sedan
    Dec 2011
    #10
    Mina har med gått ut ser jag. =(

    Funderar på man kan ringa till Babyproffsen och fråga.
    Den ena kupongen gick ut 2011-06-30. Ganska dligt faktiskt. =(
  20. 10
    Mina har med gått ut ser jag. =(

    Funderar på man kan ringa till Babyproffsen och fråga.
    Den ena kupongen gick ut 2011-06-30. Ganska dligt faktiskt. =(
  21. Medlem sedan
    Sep 2011
    #11
    Tack stumpan! ska nog hämta ut det i veckan, annars kommer jag glömma bort det
  22. 11
    Tack stumpan! ska nog hämta ut det i veckan, annars kommer jag glömma bort det
  23. Medlem sedan
    Feb 2012
    #12
    Ja mina gick ut nu vid nyår, ja undra om de skickar nya eller om man kan använda dom ändå. Vet att det är fult, men inte säkert kassörskan kollar på datumet ju . Och om de skulle göra det så får man väl låssas att man är jätte förvånad .
  24. 12
    Ja mina gick ut nu vid nyår, ja undra om de skickar nya eller om man kan använda dom ändå. Vet att det är fult, men inte säkert kassörskan kollar på datumet ju . Och om de skulle göra det så får man väl låssas att man är jätte förvånad .
  25. Medlem sedan
    Dec 2011
    #13
    Mina kuponger hade också hunnit gå ut, så då maila jag pampers och fråga om jag kunde få en ny rabatt kupong. Det ingick i boxen 20 kr rabatt till blöjor, men eftersom jag kontakta dom och bad om en ny rabatt kupong gav dom mig 80 kr i värdecheckar . Gör det ni också så ger dom er säkert också mer i rabatt.
  26. 13
    Mina kuponger hade också hunnit gå ut, så då maila jag pampers och fråga om jag kunde få en ny rabatt kupong. Det ingick i boxen 20 kr rabatt till blöjor, men eftersom jag kontakta dom och bad om en ny rabatt kupong gav dom mig 80 kr i värdecheckar . Gör det ni också så ger dom er säkert också mer i rabatt.
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Jag pratade med Babyproffsen om rabattkuponger som hade gått ut och de sa att man skulle kontakta tex pampers som det var i mitt fall. Då skickade de nya till mig.
  28. 14
    Jag pratade med Babyproffsen om rabattkuponger som hade gått ut och de sa att man skulle kontakta tex pampers som det var i mitt fall. Då skickade de nya till mig.
  29. Medlem sedan
    Dec 2011
    #15
    Jag mailade [email protected]

    Dom skickar nya hem till mig. =)
  30. 15
    Jag mailade [email protected]

    Dom skickar nya hem till mig. =)
  31. Medlem sedan
    Feb 2012
    #16
    Okej låter ju kanon! . Är väl bäst att sätta sig ner och skriva ett mail till dom. Har även en rabatt på natusan dom jag skulle vilja nyttja, men som oxå har gått ut så klart! :/.
  32. 16
    Okej låter ju kanon! . Är väl bäst att sätta sig ner och skriva ett mail till dom. Har även en rabatt på natusan dom jag skulle vilja nyttja, men som oxå har gått ut så klart! :/.
  33. Medlem sedan
    Dec 2011
    #17
    Jag fick rabatt från Natusan i svarsmailet från babybox. =)
  34. 17
    Jag fick rabatt från Natusan i svarsmailet från babybox. =)
  35. Medlem sedan
    Jan 2012
    #18
    Jag känner mig helt ute... Är Babyproffsen en butik? Går man bara in där med magen och säger att man vill ha lite prylar?
    Vad är en baby to be box?
  36. 18
    Jag känner mig helt ute... Är Babyproffsen en butik? Går man bara in där med magen och säger att man vill ha lite prylar?
    Vad är en baby to be box?
  37. Medlem sedan
    Jan 2012
    #19
    Hihi, kollade såklart och har beställt boxen.
  38. 19
    Hihi, kollade såklart och har beställt boxen.
  39. Medlem sedan
    Feb 2012
    #20
    Jajemen! hoppas du hittade dina gratis boxar?.
  40. 20
    Jajemen! hoppas du hittade dina gratis boxar?.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  2. Gratisgrejer?
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 16:37
  3. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  4. Gratisgrejer!
    By lillskruttet in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 19:39
  5. gratisgrejer....
    By MamaKajsa in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 11:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar