Jag gör det igen: Jag är gravid!
Missfall
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Jag gör det igen: Jag är gravid!

    Efter ett förlorat barn (eller sent mf heter det visst) i somras och sen ett ma till i höstas är jag gravid igen.
    Jag vaknade mitt i natten för nån vecka sen och sa till mig själv: Jag är gravid! och så testade jag igår och fick ett stort och präktigt plus.
    Så nu kör vi, en gång till och den här gången ska det gå vägen.
  2. 1
    Jag gör det igen: Jag är gravid! Efter ett förlorat barn (eller sent mf heter det visst) i somras och sen ett ma till i höstas är jag gravid igen.
    Jag vaknade mitt i natten för nån vecka sen och sa till mig själv: Jag är gravid! och så testade jag igår och fick ett stort och präktigt plus.
    Så nu kör vi, en gång till och den här gången ska det gå vägen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    JAAA! Grattis! Jag håller tummarna som fasen!!!
  4. 2
    JAAA! Grattis! Jag håller tummarna som fasen!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Grattis!!! Håller också tummarna!
    Jag hade med ett missfall, så sent som i december, men nu har jag plussat igen!

    Nu hoppas vi!
  6. 3
    Grattis!!! Håller också tummarna!
    Jag hade med ett missfall, så sent som i december, men nu har jag plussat igen!

    Nu hoppas vi!
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Vad härligt
    Stort grattis! Håller tummar och tår för att pyret stannar denna gång. Mitt tredje försök är snart 2½ år och en pigg liten tjej. Det kommer gå bra

    kram
  8. 4
    Vad härligt
    Stort grattis! Håller tummar och tår för att pyret stannar denna gång. Mitt tredje försök är snart 2½ år och en pigg liten tjej. Det kommer gå bra

    kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Grattis!!

    Vi verkar visst följas åt du och jag, för jag är också gravid igen.
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  10. 5
    Grattis!! Vi verkar visst följas åt du och jag, för jag är också gravid igen.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Jag har ju tänkt så mycket på dig, grattis! När ska du ha? Eller vänta, du är kanske i min ankomstgrupp? Eller va?
  12. 6
    Jag har ju tänkt så mycket på dig, grattis! När ska du ha? Eller vänta, du är kanske i min ankomstgrupp? Eller va?
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Tack hörrni! Och i måndags var vi på vul och där, förstår ni, såg vi ett hjärta slå. En levandes liten tjusig bebis på 2,5 centimeter. Tänk va!
  14. 7
    Tack hörrni! Och i måndags var vi på vul och där, förstår ni, såg vi ett hjärta slå. En levandes liten tjusig bebis på 2,5 centimeter. Tänk va!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Jag är en månad efter dig, 22/11 är jag preliminärt beräknad. Jag ska på vul idag och jag är så nervös...
  16. 8
    Jag är en månad efter dig, 22/11 är jag preliminärt beräknad. Jag ska på vul idag och jag är så nervös...
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Ja jag såg det, jag läste i bloggen. Du finns i mina tankar idag, ska du veta.
  18. 9
    Ja jag såg det, jag läste i bloggen. Du finns i mina tankar idag, ska du veta.

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen??
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 08:50
  3. gravid igen?
    By anonym in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 16:23
  4. gravid igen
    By anonymt namn in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:00
  5. Gravid igen...
    By Katla in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar