Lille Hampus har äntligen kommit!
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Lille Hampus har äntligen kommit!

    Nu är han äntligen här och det blev en pojke som många hade trott.

    Han föddes 15 februari 02.48. Han var beräknad den 12 feb.

    50 cm lång och vägde 3220g. Han fick förlösas med snitt då huvudet var felfixerat i bäckenet och jag inte svarade på varken värkstimulerande dropp eller att de tog hål på hinnan.

    Någon grundligare förlossningsberättelse kommer sen. Det är lite o stå i kan man säga Datorn kommer liksom i sista hand..

    Han är verkligen jättesöt och det är så mysigt med en liten! Men hu vad det har varit jobbigt rent psykiskt. Mycket känslor som kommer. Ångest, panik rädsla ja listan är lång och kvällarna är värst. Det börjar sakteligen gå över. Lite bättre för varje dag som går.

    Hoppas det går bra för er andra som har fått bebis och lycka till till er som har erat kvar.

    Många kramar från Anna Patrik och lille Hampus.
  2. 1
    Lille Hampus har äntligen kommit! Nu är han äntligen här och det blev en pojke som många hade trott.

    Han föddes 15 februari 02.48. Han var beräknad den 12 feb.

    50 cm lång och vägde 3220g. Han fick förlösas med snitt då huvudet var felfixerat i bäckenet och jag inte svarade på varken värkstimulerande dropp eller att de tog hål på hinnan.

    Någon grundligare förlossningsberättelse kommer sen. Det är lite o stå i kan man säga Datorn kommer liksom i sista hand..

    Han är verkligen jättesöt och det är så mysigt med en liten! Men hu vad det har varit jobbigt rent psykiskt. Mycket känslor som kommer. Ångest, panik rädsla ja listan är lång och kvällarna är värst. Det börjar sakteligen gå över. Lite bättre för varje dag som går.

    Hoppas det går bra för er andra som har fått bebis och lycka till till er som har erat kvar.

    Många kramar från Anna Patrik och lille Hampus.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    GRATTIS

    Det går inte över men blir mycket bättre det kommande åren tror jag tills de kommer in i tonåren
  4. 2
    GRATTIS

    Det går inte över men blir mycket bättre det kommande åren tror jag tills de kommer in i tonåren
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Grattis
  6. 3
    Grattis
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Stort grattis till Hampus, och vilket fint namn! Vad skönt att det gick bra till slut trots allt. Oron över att det ska hända barnen något kommer nog alltid finnas där. Kram!
  8. 4
    Stort grattis till Hampus, och vilket fint namn! Vad skönt att det gick bra till slut trots allt. Oron över att det ska hända barnen något kommer nog alltid finnas där. Kram!

Liknande trådar

  1. Lille Glen har kommit hem!
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 08:13
  2. Hemma med lille hampus
    By snart 4 barn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 09:49
  3. Lille bror har kommit
    By Skruttan04 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 11:58
  4. Nu har min lille prins kommit!
    By Helena_79 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 18:43
  5. Äntligen sover Hampus!!!
    By inami in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 11:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar