Ok , här vill jag vara
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Ok , här vill jag vara

    ÄL förra veckan så än är det länge kvar innan jag kan testa...men önska är ju tillåtet
    Stolt mamma till
    Moa född 040624
    Anton född 070720 *pergobebis*
    *********************

    Läs min blogg här

  2. 1
    Ok , här vill jag vara ÄL förra veckan så än är det länge kvar innan jag kan testa...men önska är ju tillåtet
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Jag hade också ÄL förra veckan, den 17:e. Har BIM mellan 29 feb - 2 mars. Jag var ju så upp i det blå att jag tog grav.test igår, det är ju bara tre dagar efter ÄL! Tänk så ivrig man kan bli
  4. 2
    Jag hade också ÄL förra veckan, den 17:e. Har BIM mellan 29 feb - 2 mars. Jag var ju så upp i det blå att jag tog grav.test igår, det är ju bara tre dagar efter ÄL! Tänk så ivrig man kan bli
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    det kliar i fingrarna :)

    vet inte när jag tänkt pröva testa...10 dagar efter ÄL kanske , alltså om drygt e1 vecka
    Spännande
    Stolt mamma till
    Moa född 040624
    Anton född 070720 *pergobebis*
    *********************

    Läs min blogg här

  6. 3
    det kliar i fingrarna :) vet inte när jag tänkt pröva testa...10 dagar efter ÄL kanske , alltså om drygt e1 vecka
    Spännande
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Hoppas oxå på att få hamna här. Tog ett äl-test idag sov visade på äl. Bara till att mysa och hoppas vi prickar in det.
    Har fyra barn födda 04-09-12 , 06-04-06, 09-08-05, 11-05-21
  8. 4
    Hoppas oxå på att få hamna här. Tog ett äl-test idag sov visade på äl. Bara till att mysa och hoppas vi prickar in det.
    Har fyra barn födda 04-09-12 , 06-04-06, 09-08-05, 11-05-21
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Håller tummarna :)

    Jag hade positivt på ÄL test förra onsdagen och torsdagen. Så nu hoppas vi som tusan
    Vore kul att få följas åt

    Håll oss uppdaterade

    Kram
    Stolt mamma till
    Moa född 040624
    Anton född 070720 *pergobebis*
    *********************

    Läs min blogg här

  10. 5
    Håller tummarna :) Jag hade positivt på ÄL test förra onsdagen och torsdagen. Så nu hoppas vi som tusan
    Vore kul att få följas åt

    Håll oss uppdaterade

    Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #6
    Tänkte göra gravtest imorgon eller på tisdag. Är så spänd att jag inte kan sova!
  12. 6
    Tänkte göra gravtest imorgon eller på tisdag. Är så spänd att jag inte kan sova!
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Har du tagit något test idag?
  14. 7
    Har du tagit något test idag?
  15. Anonym
    #8

    spänd

    Tjena tjena på er. Jag hoppas att de kommer gå bra för er.
    Jag hade ÄL den 17 och beräknar att kunna testa mig den 2 feb. men de känns som år och dagar kvar.
  16. 8
    spänd Tjena tjena på er. Jag hoppas att de kommer gå bra för er.
    Jag hade ÄL den 17 och beräknar att kunna testa mig den 2 feb. men de känns som år och dagar kvar.
  17. Medlem sedan
    Feb 2012
    #9
    Hej!

    Jag plussade förra veckan och blir en November mamma om allt går som det ska *det tror jag *

    Har mått ganska bra med lite illamående idag först men känner mig rätt *uräkta* gasig just nu...som en ballong...

    hur mår ni andra? Några symptom än?
  18. 9
    Hej!

    Jag plussade förra veckan och blir en November mamma om allt går som det ska *det tror jag *

    Har mått ganska bra med lite illamående idag först men känner mig rätt *uräkta* gasig just nu...som en ballong...

    hur mår ni andra? Några symptom än?
  19. Medlem sedan
    Feb 2012
    #10
    oj såg att det här hamade på någons tråd...förlåt, det va meningen o hamna i gruppen :S
  20. 10
    oj såg att det här hamade på någons tråd...förlåt, det va meningen o hamna i gruppen :S
  21. Medlem sedan
    Jan 2010
    #11

    Stort grattis

    Hej!

    Jag plussade förra veckan och blir en November mamma om allt går som det ska *det tror jag *

    Har mått ganska bra med lite illamående idag först men känner mig rätt *uräkta* gasig just nu...som en ballong...

    hur mår ni andra? Några symptom än?

    STORT GRATTIS!
    I vilken vecka är du?

    Kram
  22. 11
    Stort grattis
    Hej!

    Jag plussade förra veckan och blir en November mamma om allt går som det ska *det tror jag *

    Har mått ganska bra med lite illamående idag först men känner mig rätt *uräkta* gasig just nu...som en ballong...

    hur mår ni andra? Några symptom än?

    STORT GRATTIS!
    I vilken vecka är du?

    Kram
  23. Anonym
    #12
    Jag var gravid, kunde inte låta bli att titta i dag. de stod Gravid 2-3 dvs att jag är i vecka 4-5.

    Hoppas de håller de här nu. missfall förra gången.
  24. 12
    Jag var gravid, kunde inte låta bli att titta i dag. de stod Gravid 2-3 dvs att jag är i vecka 4-5.

    Hoppas de håller de här nu. missfall förra gången.
  25. Anonym
    #13
    Snacka om gasig :O jag bruka vara de före mens men detta slår rekord. :S

    Trött har man varit också kan jag lätt säga. inte lätt att jobba.
  26. 13
    Snacka om gasig :O jag bruka vara de före mens men detta slår rekord. :S

    Trött har man varit också kan jag lätt säga. inte lätt att jobba.
  27. Medlem sedan
    Feb 2012
    #14
    hahaaa...håller med, grymt jobbigt!!
  28. 14
    hahaaa...håller med, grymt jobbigt!!
  29. Medlem sedan
    Feb 2012
    #15
    Jag är i vecka 5 nu hur går det för dig?
  30. 15
    Jag är i vecka 5 nu hur går det för dig?
  31. Medlem sedan
    Feb 2012
    #16
    ooh, MEGA GRATTIS
  32. 16
    ooh, MEGA GRATTIS
  33. Medlem sedan
    Sep 2011
    #17
    Tack, men jag är skeptisk. rädd att de blir missfall igen.

    super glad är jag. jag och min sambo firar 1 år i dag så vi ska ut och äta middag och då blir de att berätta de.
    Han sa i helgen att jag måste vara gravid eftersom att jag har aldrig haft PMS så länge han har känt mig och varit tillsammans med mig. Mitt humör har varit kast. Jag menar trött och orkar inte alls vara så pratglad som förr och lätt till att bli irriterad.
  34. 17
    Tack, men jag är skeptisk. rädd att de blir missfall igen.

    super glad är jag. jag och min sambo firar 1 år i dag så vi ska ut och äta middag och då blir de att berätta de.
    Han sa i helgen att jag måste vara gravid eftersom att jag har aldrig haft PMS så länge han har känt mig och varit tillsammans med mig. Mitt humör har varit kast. Jag menar trött och orkar inte alls vara så pratglad som förr och lätt till att bli irriterad.
  35. Medlem sedan
    Feb 2012
    #18
    vecka 5
  36. 18
    vecka 5
  37. Medlem sedan
    Feb 2012
    #19
    oj wow, aa det är stort o säga det, jag blev så chockad o skickade det som mms...sambon sa inte så mycket på 2 dagar innan poletten ramlade ner, o han är hur glad som helst nu berätta, hur gick din kväll?
  38. 19
    oj wow, aa det är stort o säga det, jag blev så chockad o skickade det som mms...sambon sa inte så mycket på 2 dagar innan poletten ramlade ner, o han är hur glad som helst nu berätta, hur gick din kväll?
  39. Medlem sedan
    Sep 2011
    #20
    Jo Tack den gick kanon. Han blev jätte glad och sa, de hade jag redan förstått. Men samtidigt så sa han att han vågar inte glädjas fullt ut för att skydda sig själv att bli sårad om de blir missfall igen.

    Klart jag är orolig jag med eftersom att jag känner av ryggen nu. Ryggvärk i tidigt stadie bruka bli missfall. Men jag vill tro att detta kommer gå kanon.
  40. 20
    Jo Tack den gick kanon. Han blev jätte glad och sa, de hade jag redan förstått. Men samtidigt så sa han att han vågar inte glädjas fullt ut för att skydda sig själv att bli sårad om de blir missfall igen.

    Klart jag är orolig jag med eftersom att jag känner av ryggen nu. Ryggvärk i tidigt stadie bruka bli missfall. Men jag vill tro att detta kommer gå kanon.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vill du vara med i en bok?
    By mrmartinforster in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 16:55
  2. Å vad jag vill det ska vara ett plus
    By Stelpons in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 15:04
  3. Vill och vill inte vara gravid!
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:17
  4. vill vara med
    By augustibebbe? in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 23:29
  5. Om man vill vara
    By Terese A in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar