bästa febertermometern? Prisvärd, helst
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    bästa febertermometern? Prisvärd, helst

    och var sälj den?

    Tack på förhand, vår har lagt av, och jag måste fixa ny , typ i går
  2. 1
    bästa febertermometern? Prisvärd, helst och var sälj den?

    Tack på förhand, vår har lagt av, och jag måste fixa ny , typ i går
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Vi har köpt Omtron (heter den typ) med böjlig spets, på Clas Ohlson. Snabb som sjutton, pipljud när den är klar och lätt att göra ren.
  4. 2
    Vi har köpt Omtron (heter den typ) med böjlig spets, på Clas Ohlson. Snabb som sjutton, pipljud när den är klar och lätt att göra ren.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Mamma köpte en på Apoteket, tror jag, åt oss när Wilmer föddes. Det är en örontermometer, samma som de använder på lassa. Jättesmidig, men jag vet inte vad den kostar.
  6. 3
    Mamma köpte en på Apoteket, tror jag, åt oss när Wilmer föddes. Det är en örontermometer, samma som de använder på lassa. Jättesmidig, men jag vet inte vad den kostar.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    clas olson ligger bra till, toppen!
  8. 4
    clas olson ligger bra till, toppen!
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Jag har aldrig haft en örontermomenter, men det verkar enkelt.

    det var inte många år sedan jag lämnade in kvicksilvertermometern. Inte för att den var snabb, men tog amn hand om den så höll den ju i evigheters evighet, utan batterier.
  10. 5
    Jag har aldrig haft en örontermomenter, men det verkar enkelt.

    det var inte många år sedan jag lämnade in kvicksilvertermometern. Inte för att den var snabb, men tog amn hand om den så höll den ju i evigheters evighet, utan batterier.
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Sant. Men på småbarn är örontermometer oslagbar, går på några sek.
  12. 6
    Sant. Men på småbarn är örontermometer oslagbar, går på några sek.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Fast vi har en Braun örontermometer och mina barns öron är nog för trånga - för den funkar USELT på dem - bra på oss större men 3åringen... KÖRT Och det är ju för dem man vill ha en.
  14. 7
    Fast vi har en Braun örontermometer och mina barns öron är nog för trånga - för den funkar USELT på dem - bra på oss större men 3åringen... KÖRT Och det är ju för dem man vill ha en.
  15. Medlem sedan
    Oct 2008
    #8
    Tror att den vi har också är Braun och på Wilmer har den funkat jättebra från det han var jätteliten
  16. 8
    Tror att den vi har också är Braun och på Wilmer har den funkat jättebra från det han var jätteliten
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    vi har en braun örontemp som kostade typ 600 för 5 år sen

    den är väldigt smidig om man har småbarn men dyr (och för oss har det varit värt pengarna då man kan tempa barnen när de sover tex)
  18. 9
    vi har en braun örontemp som kostade typ 600 för 5 år sen

    den är väldigt smidig om man har småbarn men dyr (och för oss har det varit värt pengarna då man kan tempa barnen när de sover tex)
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Skönt! Han har kanske bättre hörselgångar?
  20. 10
    Skönt! Han har kanske bättre hörselgångar?
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Eftersom jag inte skaffade en när dottern var liten , så känns det inte nödvändigt nu. Men visst förstår ajg att det är behändigt.
  22. 11
    Eftersom jag inte skaffade en när dottern var liten , så känns det inte nödvändigt nu. Men visst förstår ajg att det är behändigt.
  23. Medlem sedan
    Aug 2005
    #12
    Har den vi med. Guld värt om man har barn som bara hatar rumptemp.
  24. 12
    Har den vi med. Guld värt om man har barn som bara hatar rumptemp.
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    om du inte har småbarn skulle jag skaffa en muntemp
  26. 13
    om du inte har småbarn skulle jag skaffa en muntemp
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    Jag såg nyss ett test i vår lokala dagstidning där brauns vanliga rektala/orala fick bäst i test. Själv har jag köpt på Apoteket för någon hundring och den är klumpig men duger gott de få ggr som den kommer att användas.
  28. 14
    Jag såg nyss ett test i vår lokala dagstidning där brauns vanliga rektala/orala fick bäst i test. Själv har jag köpt på Apoteket för någon hundring och den är klumpig men duger gott de få ggr som den kommer att användas.
  29. Medlem sedan
    Mar 2003
    #15
  30. Medlem sedan
    Apr 2008
    #16
    Tack, jättebra!
  31. 16
    Tack, jättebra!
  32. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Har också läst det där testet och vi bestämde oss för den brauntempen.. Kostade ju inte multum heller
  33. 17
    Har också läst det där testet och vi bestämde oss för den brauntempen.. Kostade ju inte multum heller

Liknande trådar

  1. Bästa Västerbottenpajen, helst en "tunn"
    By Lillblomma in forum Mat & dryck
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 21:17
  2. Hjälp, febertermometern visar farenheit!!
    By Little in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-28, 20:49
  3. Prisvärd och bra...
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 17:13
  4. e det nån som har febertermometern
    By -mea- in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 21:38
  5. Bästa febertermometern?
    By kayak in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar