Vickan snodde vår dag
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Vickan snodde vår dag

    Jaha då var det dagen D idag då, men än så länge är det så lugnt så lugnt i magen. Har dock haft lite mer sammandragningar ett par dagar nu, så jag hoppas det tyder på att något håller på att hända.
    Känns dock skönt att inte (förhoppningsvis) få samma dag som kronprinsessan...
  2. 1
    Vickan snodde vår dag Jaha då var det dagen D idag då, men än så länge är det så lugnt så lugnt i magen. Har dock haft lite mer sammandragningar ett par dagar nu, så jag hoppas det tyder på att något håller på att hända.
    Känns dock skönt att inte (förhoppningsvis) få samma dag som kronprinsessan...
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jaha då var det dagen D idag då, men än så länge är det så lugnt så lugnt i magen. Har dock haft lite mer sammandragningar ett par dagar nu, så jag hoppas det tyder på att något håller på att hända.
    Känns dock skönt att inte (förhoppningsvis) få samma dag som kronprinsessan...
    Hej! Har också bf idag, men inga känningar här inte... Känner också att det lika gärna kan vänta nån dag nu så vår lilla får en egen födelsedag.
  4. 2
    Jaha då var det dagen D idag då, men än så länge är det så lugnt så lugnt i magen. Har dock haft lite mer sammandragningar ett par dagar nu, så jag hoppas det tyder på att något håller på att hända.
    Känns dock skönt att inte (förhoppningsvis) få samma dag som kronprinsessan...
    Hej! Har också bf idag, men inga känningar här inte... Känner också att det lika gärna kan vänta nån dag nu så vår lilla får en egen födelsedag.

Liknande trådar

  1. *Vickan*
    By Pilla med fem troll in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 12:48
  2. Vickan!
    By -AT- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-06, 22:20
  3. Vickan!
    By LenaH in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 23:49
  4. Vickan!
    By LenaH in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:34
  5. Vickan!
    By LenaH in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar