Förväntansfull.
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    Förväntansfull.

    Jag har fått remissbekräftelse för sterilisering från sjukhuset.

    Det är 2-3 månaders kö, men ändå.
    Tänk vad länge jag funderat över det här och nu är det närmare än nånsin. Det stod oxå att jag kunde höra av mig om jag kunde komma med kort varsel, på återbudstider.

    Jag känner iver rentav, det har varit en lång och känslosam resa detta och nu börjar jag närma mig slutet på den!
    Då slipper jag kanske oxå den månatliga migränen som jag tror är kopplad till det p-medel jag nu nyttjar!!! Hoppas!

    Ha det fint därute och har du steriliserat dig får du gärna dela din tankar och erfarenheter här med mig! Tack!
  2. 1
    Förväntansfull. Jag har fått remissbekräftelse för sterilisering från sjukhuset.

    Det är 2-3 månaders kö, men ändå.
    Tänk vad länge jag funderat över det här och nu är det närmare än nånsin. Det stod oxå att jag kunde höra av mig om jag kunde komma med kort varsel, på återbudstider.

    Jag känner iver rentav, det har varit en lång och känslosam resa detta och nu börjar jag närma mig slutet på den!
    Då slipper jag kanske oxå den månatliga migränen som jag tror är kopplad till det p-medel jag nu nyttjar!!! Hoppas!

    Ha det fint därute och har du steriliserat dig får du gärna dela din tankar och erfarenheter här med mig! Tack!
  3. Anonyma_Jag
    #2
    Nyopererad och steriliserad idag! Bara helnöjd! Ingreppet var enkelt och har inte haft ont överhuvudtaget efteråt. Det läskigaste var sövningen eftersom jag jag aldrig gjort det förut. Vaknade efteråt och kände bara glädje och lättnad.
    Har inte behövt någon form av smärtlindring alls efteråt och det enda som känns är lite värk i axlarna efter gasen de blåser upp buken med. Nu är det ett tag sen du skrev så jag hoppas du redan gjort din operation. Annars - Lycka till!
  4. 2
    Nyopererad och steriliserad idag! Bara helnöjd! Ingreppet var enkelt och har inte haft ont överhuvudtaget efteråt. Det läskigaste var sövningen eftersom jag jag aldrig gjort det förut. Vaknade efteråt och kände bara glädje och lättnad.
    Har inte behövt någon form av smärtlindring alls efteråt och det enda som känns är lite värk i axlarna efter gasen de blåser upp buken med. Nu är det ett tag sen du skrev så jag hoppas du redan gjort din operation. Annars - Lycka till!

Liknande trådar

  1. Så förväntansfull
    By jagbarajag in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 06:39
  2. Förväntansfull!
    By Älvan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 20:05
  3. Förväntansfull
    By björnis in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 15:06
  4. Ny och förväntansfull
    By sophielou in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 12:53
  5. Förväntansfull...
    By emalj in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 14:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar