Känner ingen smak och ingen lukt.
Ordet är fritt
  1. jagbarajag
    #1

    Känner ingen smak och ingen lukt.

    Hur länge ska det vara så då. Var ju redan förkyld och nu är jag ännu mer förkyld.

    Hade lite fest i lördags...inte lätt att laga mat och krydda och salta när man inte känner någon smak alls. Men de sa att det var gott så får väl lita på det.

    Har nog aldrig varit så lukt eller smakfri... känner ingenting!! Konstigt.

  2. 1
    Känner ingen smak och ingen lukt. Hur länge ska det vara så då. Var ju redan förkyld och nu är jag ännu mer förkyld.

    Hade lite fest i lördags...inte lätt att laga mat och krydda och salta när man inte känner någon smak alls. Men de sa att det var gott så får väl lita på det.

    Har nog aldrig varit så lukt eller smakfri... känner ingenting!! Konstigt.

  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    det kommer nog tillbaks när du blir frisk.

    Jag kände lite smak men knappt nån lukt när jag hade influensan,men nu är det okej igen
  4. 2
    det kommer nog tillbaks när du blir frisk.

    Jag kände lite smak men knappt nån lukt när jag hade influensan,men nu är det okej igen
  5. jagbarajag
    #3
    Ja, det hoppas jag. Usch så hemskt att inte känna lukt eller smak...tänk att ha så hela livet...vad tråkigt!
  6. 3
    Ja, det hoppas jag. Usch så hemskt att inte känna lukt eller smak...tänk att ha så hela livet...vad tråkigt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Jag har haft så en gång när jag hade världens bihåleinflammation. Det enda jag kunde känna var varmt/kallt samt konsistens. Skitläbbigt
  8. 4
    Jag har haft så en gång när jag hade världens bihåleinflammation. Det enda jag kunde känna var varmt/kallt samt konsistens. Skitläbbigt

Liknande trådar

  1. Tappat smak o lukt
    By Evita in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 10:40
  2. Jag har ingen smak
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 12:01
  3. Lukt, smak och smycken
    By USAnna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 23:38
  4. Lukt och smak enkat
    By Sensornissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 12:31
  5. Jag har ingen smak...
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar