innan förlossningen?
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    innan förlossningen?

    Hej. Jag undrar lite över hur ni hade det innan förlossningen ifall inte erat vatten gått. För jag är i vecka 40 nu på onsdag. Och jag började få värkar i går tror jag för ett väldigt spännande i magen och tryck neråt mot bäckenet. Och som molvärkar. Räknade igår kväll mellan väskarna och dom var mellan 3 till 9 min mellan alla under ca 1 1/2 timme. Hur lång tid tog det för er andra innan ni fick igång allt sen det satte igång? Eller om det finns någon med tips. Är första barnet och är beräknad den 29 feb. Tack för tips och svar.
  2. 1
    innan förlossningen? Hej. Jag undrar lite över hur ni hade det innan förlossningen ifall inte erat vatten gått. För jag är i vecka 40 nu på onsdag. Och jag började få värkar i går tror jag för ett väldigt spännande i magen och tryck neråt mot bäckenet. Och som molvärkar. Räknade igår kväll mellan väskarna och dom var mellan 3 till 9 min mellan alla under ca 1 1/2 timme. Hur lång tid tog det för er andra innan ni fick igång allt sen det satte igång? Eller om det finns någon med tips. Är första barnet och är beräknad den 29 feb. Tack för tips och svar.
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Glömde skriva att jag även har jätteont i ryggen så det strålar upp till nacken. När jag ska sova eller ligga rakt känns det som värst.
  4. 2
    Glömde skriva att jag även har jätteont i ryggen så det strålar upp till nacken. När jag ska sova eller ligga rakt känns det som värst.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Min andra son föddes 28 Jan kl 16.28. För mig började värkarna runt kl 22 kvällen innan och höll i sig hela natten, så jag har ingen erfarenhet av förvärkar sim sedan klingar av.

    Hur har det gått för dig?
  6. 3
    Min andra son föddes 28 Jan kl 16.28. För mig började värkarna runt kl 22 kvällen innan och höll i sig hela natten, så jag har ingen erfarenhet av förvärkar sim sedan klingar av.

    Hur har det gått för dig?
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Ja du har haft det till och från hela tiden men inget mer än förutom väldigt ont i bäckenet när man ska stå och gå. Jag bara hoppas att man kan få ut pojken snart. Börjar bli riktigt tungt och jobbigt nu.
  8. 4
    Ja du har haft det till och från hela tiden men inget mer än förutom väldigt ont i bäckenet när man ska stå och gå. Jag bara hoppas att man kan få ut pojken snart. Börjar bli riktigt tungt och jobbigt nu.

Liknande trådar

  1. Rastlös innan förlossningen
    By Malin :) in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-27, 10:43
  2. Arbeta deltid innan förlossningen..
    By JmedNochM in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 18:50
  3. Fråga om FP innan förlossningen.
    By Skrynklan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 17:10
  4. babyblues INNAN förlossningen.. *lång*
    By anonym och ledsen idag.... in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 17:24
  5. mat innan förlossningen
    By mor till nea + bf 20/11 in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar