Här hamnar jag :)
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Här hamnar jag :)

    Efter positivt grav.test idag så hamnar jag här, tror jag iallafall Får hoppas att det går hela vägen denna gång. Fick MF i december förra året.

    Hoppas ni blir fler som joinar mig snart!
  2. 1
    Här hamnar jag :) Efter positivt grav.test idag så hamnar jag här, tror jag iallafall Får hoppas att det går hela vägen denna gång. Fick MF i december förra året.

    Hoppas ni blir fler som joinar mig snart!
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Då är vi två som haft MF. Fast jag hade i oktober. Men klart att vi klarar de här denna gången, visst ?
  4. 2
    Då är vi två som haft MF. Fast jag hade i oktober. Men klart att vi klarar de här denna gången, visst ?
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Håller tummarna för det! Vilken vecka är du i?
  6. 3
    Håller tummarna för det! Vilken vecka är du i?
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    vecka 5 räknade barnmorskan ut. Men Jag ska dit på koll i slutet av mars dvs i vecka 9. ( man bruka göra koll tidigare men eftersom att jag haft ett missfall så kollar dom lite senare)
  8. 4
    vecka 5 räknade barnmorskan ut. Men Jag ska dit på koll i slutet av mars dvs i vecka 9. ( man bruka göra koll tidigare men eftersom att jag haft ett missfall så kollar dom lite senare)
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Okej. Jag vet inte riktigt när jag ska ta och kontakta barnmorskan, men tänker vänta ett tag med att göra det iallafall. Lycka till hos barnmorskan
  10. 5
    Okej. Jag vet inte riktigt när jag ska ta och kontakta barnmorskan, men tänker vänta ett tag med att göra det iallafall. Lycka till hos barnmorskan
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Jag har inget datum bokat utan jag skulle höra av mig i slutet av mars. kanske blir i början av april jag åker dit.
  12. 6
    Jag har inget datum bokat utan jag skulle höra av mig i slutet av mars. kanske blir i början av april jag åker dit.
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Här är en till som håller tummar och tår för att makaronen vill stanna! Jag hade mitt missfall på självaste nyårsafton.. Varje toalettbesök sker med en klump i magen när man drar ner trosorna..
  14. 7
    Här är en till som håller tummar och tår för att makaronen vill stanna! Jag hade mitt missfall på självaste nyårsafton.. Varje toalettbesök sker med en klump i magen när man drar ner trosorna..
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Grattis!! Hoppas det ska gå vägen denna gången. Jag har samma oro jag oxå, men försöker verkligen att koppla bort det. Händer det, så händer det för att något är fel.

    Lycka till!
  16. 8
    Grattis!! Hoppas det ska gå vägen denna gången. Jag har samma oro jag oxå, men försöker verkligen att koppla bort det. Händer det, så händer det för att något är fel.

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Får se vad jag hamnar..
    By Miss_Piggy in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 13:20
  2. Hej..(ev hamnar jag här)
    By gosmor in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 09:17
  3. ÄL nu? Hamnar jag här?
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 18:09
  4. Är det här vi hamnar
    By Stellaris in forum _06 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 18:49
  5. Är det här man hamnar
    By Mammi in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar