Ojojoj
_1211 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Ojojoj

    Ser ut som om jag mycket oväntat kommer att hamna här, känns mest konstigt och overkligt än så länge... Vi kände oss liksom nöjda med en syskonskara på fyra...
  2. 1
    Ojojoj Ser ut som om jag mycket oväntat kommer att hamna här, känns mest konstigt och overkligt än så länge... Vi kände oss liksom nöjda med en syskonskara på fyra...
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Oj då, Men Grattis ändå. kan bli spännande med en till knodd
  4. 2
    Oj då, Men Grattis ändå. kan bli spännande med en till knodd
  5. Anonym
    #3
    Ser ut som om jag mycket oväntat kommer att hamna här, känns mest konstigt och overkligt än så länge... Vi kände oss liksom nöjda med en syskonskara på fyra...
    k

    hej!! här hemma har vi en syskon skara på 3 och fick nyss reda på att jag ör gravis.. väldigt oplanerat. lillan är 9 månader.. sen är de andra 4,5 och 2,5..
    jag hade en depretion efter förra förlossningen och känner nu att jag har hämtat mig ganska bra.. men ör såååå rädd att det ska hända igen.. känner mig redan ni otillräcklig.. Hur funkar det för er som har 4 ? vardagen... tiden för varje barn?

    Och Grattis!!!!
  6. 3
    Ser ut som om jag mycket oväntat kommer att hamna här, känns mest konstigt och overkligt än så länge... Vi kände oss liksom nöjda med en syskonskara på fyra...
    k

    hej!! här hemma har vi en syskon skara på 3 och fick nyss reda på att jag ör gravis.. väldigt oplanerat. lillan är 9 månader.. sen är de andra 4,5 och 2,5..
    jag hade en depretion efter förra förlossningen och känner nu att jag har hämtat mig ganska bra.. men ör såååå rädd att det ska hända igen.. känner mig redan ni otillräcklig.. Hur funkar det för er som har 4 ? vardagen... tiden för varje barn?

    Och Grattis!!!!

Liknande trådar

  1. OJojoj
    By Bebbe nr3-08 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 19:50
  2. ojojoj!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 18:06
  3. Ojojoj
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 16:25
  4. Ojojoj
    By HeidiN72 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 21:45
  5. ojojoj..
    By sofia_72 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar