Lycka på en liten sticka!!
_1211 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Lycka på en liten sticka!!

    Hej, här hoppar jag in till en början anonym
    Plussade igår, lycklig och lite orolig. (missfall i vecka 5 i slutet av dec)
    Men denna gången hoppas jag turen är på vår sida!

    När jag räknar ut förlossningsdatum utifrån sista mens är det beräknat till 6nov..
  2. 1
    Lycka på en liten sticka!! Hej, här hoppar jag in till en början anonym
    Plussade igår, lycklig och lite orolig. (missfall i vecka 5 i slutet av dec)
    Men denna gången hoppas jag turen är på vår sida!

    När jag räknar ut förlossningsdatum utifrån sista mens är det beräknat till 6nov..
  3. Anonym
    #2
    Stort grattis från en annan anonymis!! Håller tummarna för att allt går vägen den här gången.
  4. 2
    Stort grattis från en annan anonymis!! Håller tummarna för att allt går vägen den här gången.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Grattis! Jag fick oxå MF i december, v 6+6 var jag då..
    Lycka till!
  6. 3
    Grattis! Jag fick oxå MF i december, v 6+6 var jag då..
    Lycka till!
  7. Anonym
    #4
    Stort Grattis till graviditeten! Hoppas att det skall gå vägen denna gång. Har själv ett missfall bakom mig så jag vet hur det känns.

    Vilken vecka är du i nu?
    Kram
  8. 4
    Stort Grattis till graviditeten! Hoppas att det skall gå vägen denna gång. Har själv ett missfall bakom mig så jag vet hur det känns.

    Vilken vecka är du i nu?
    Kram
  9. Anonym
    #5
    Stort Grattis till graviditeten! Hoppas att det skall gå vägen denna gång. Har själv ett missfall bakom mig så jag vet hur det känns.

    Vilken vecka är du i nu?
    Kram

    Tack så mycket!
    Enligt sista mens så är jag nu i vecka 5, går in i vecka 6 på tisdag.. Hade helst av allt spolat fram ett par veckor men det går ju tyvärr inte så får sätta upp små mål.. Nu när jag går in i vecka sex på tisdag ska jag ringa Mvc och det ser jag verkligen fram emot sen blir väl nästa mål inskrivning
  10. 5
    Stort Grattis till graviditeten! Hoppas att det skall gå vägen denna gång. Har själv ett missfall bakom mig så jag vet hur det känns.

    Vilken vecka är du i nu?
    Kram

    Tack så mycket!
    Enligt sista mens så är jag nu i vecka 5, går in i vecka 6 på tisdag.. Hade helst av allt spolat fram ett par veckor men det går ju tyvärr inte så får sätta upp små mål.. Nu när jag går in i vecka sex på tisdag ska jag ringa Mvc och det ser jag verkligen fram emot sen blir väl nästa mål inskrivning
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    Tack så mycket!
    Enligt sista mens så är jag nu i vecka 5, går in i vecka 6 på tisdag.. Hade helst av allt spolat fram ett par veckor men det går ju tyvärr inte så får sätta upp små mål.. Nu när jag går in i vecka sex på tisdag ska jag ringa Mvc och det ser jag verkligen fram emot sen blir väl nästa mål inskrivning
    Jag förstår dig! Jag vill också spola fram tiden!!
    Kram
  12. 6
    Tack så mycket!
    Enligt sista mens så är jag nu i vecka 5, går in i vecka 6 på tisdag.. Hade helst av allt spolat fram ett par veckor men det går ju tyvärr inte så får sätta upp små mål.. Nu när jag går in i vecka sex på tisdag ska jag ringa Mvc och det ser jag verkligen fram emot sen blir väl nästa mål inskrivning
    Jag förstår dig! Jag vill också spola fram tiden!!
    Kram

Liknande trådar

  1. Lycka på en liten sticka!
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 12:50
  2. Sticka om?
    By Stellaris in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 14:10
  3. Liten lycka!
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 23:06
  4. Fäller en liten tår av lycka!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 21:11
  5. en liten sticka
    By Phio in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 07:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar