Kvällen
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Kvällen

    Jag förstår inte varför jag få mer ont i ryggen och magen på kvällen när jag lägger mig i sängen. står jag Upp så är de bättre men när jag ligger ner så får jag mer ont.

    På morgonen mår jag inte så illa men efter att ha ätit lite så mår jag mer illa än före man kan ju undra vad de beror på.
  2. 1
    Kvällen Jag förstår inte varför jag få mer ont i ryggen och magen på kvällen när jag lägger mig i sängen. står jag Upp så är de bättre men när jag ligger ner så får jag mer ont.

    På morgonen mår jag inte så illa men efter att ha ätit lite så mår jag mer illa än före man kan ju undra vad de beror på.
  3. Anonym
    #2
    Jag förstår inte varför jag få mer ont i ryggen och magen på kvällen när jag lägger mig i sängen. står jag Upp så är de bättre men när jag ligger ner så får jag mer ont.

    På morgonen mår jag inte så illa men efter att ha ätit lite så mår jag mer illa än före man kan ju undra vad de beror på.
    Jag tror.. Att vi känner av "för mycket" när vi ligger ner och slappnar av xP När vi står upp så har vi lite annat att tänka på än om vi ligger ner och tar det lugnt.

    Jag har ju precis som du xP Jag mår lite illa i skrivande stund, och skall snart försöka råda bot med att äte lite frukost. Vad brukar du äta till frukost? Graviditeten kanske gör så att du ej gillar det du äter och därför mår illa pga det?

    Graviditeter kan ju skapa en del fnatt i kroppen Hoppas smärtan ger med sig snart för oss båda.
    Kram
  4. 2
    Jag förstår inte varför jag få mer ont i ryggen och magen på kvällen när jag lägger mig i sängen. står jag Upp så är de bättre men när jag ligger ner så får jag mer ont.

    På morgonen mår jag inte så illa men efter att ha ätit lite så mår jag mer illa än före man kan ju undra vad de beror på.
    Jag tror.. Att vi känner av "för mycket" när vi ligger ner och slappnar av xP När vi står upp så har vi lite annat att tänka på än om vi ligger ner och tar det lugnt.

    Jag har ju precis som du xP Jag mår lite illa i skrivande stund, och skall snart försöka råda bot med att äte lite frukost. Vad brukar du äta till frukost? Graviditeten kanske gör så att du ej gillar det du äter och därför mår illa pga det?

    Graviditeter kan ju skapa en del fnatt i kroppen Hoppas smärtan ger med sig snart för oss båda.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Jo man känner väll efter. Men jag älskar ju de jag äter men ibland blir jag som mättad eller så mår jag illa 5 min efter att jag ätit.

    Jag bruka äta Yoghurt med Banan i. eller så blir de en frukt eller en hårdbröd macka.

    Vad brukar du sj äta?

    Ja vi får hoppas att de ger med sig.
  6. 3
    Jo man känner väll efter. Men jag älskar ju de jag äter men ibland blir jag som mättad eller så mår jag illa 5 min efter att jag ätit.

    Jag bruka äta Yoghurt med Banan i. eller så blir de en frukt eller en hårdbröd macka.

    Vad brukar du sj äta?

    Ja vi får hoppas att de ger med sig.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Jag är precis likadan!
    Kan må hur bra som helst hela dagen, ända tills jag lägger mig på soffan, då känner man av både det ena och det andra

    På morgonen när jag precis klivit upp kan jag däremot känna lite spänningar eller hur man ska beskriva det..
  8. 4
    Jag är precis likadan!
    Kan må hur bra som helst hela dagen, ända tills jag lägger mig på soffan, då känner man av både det ena och det andra

    På morgonen när jag precis klivit upp kan jag däremot känna lite spänningar eller hur man ska beskriva det..
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Ja men precis. Jag kan känna att jag har halsbränna mitt på dagen.
  10. 5
    Ja men precis. Jag kan känna att jag har halsbränna mitt på dagen.

Liknande trådar

  1. Det var den kvällen...
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-11, 12:55
  2. Kvällen är ung och jag har
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 21:43
  3. Äta på kvällen
    By Marmelad in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 10:59
  4. Pop kvällen??
    By Katja + tjejerna in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 10:03
  5. ??? ang PO.P kvällen
    By ugbl in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar