Akut till sjukhus
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Akut till sjukhus

    Trodde igår att jag var nästa som skulle få missfall. Hade så ont i magen att jag inte kunde resa mig själv och svimmade två gånger. Dom kollade med ultraljud och bebis fanns kvar och allt såg jättebra ut. Men åter för värken. Troligen ett brock el nått som spökar, är förtfarande inskriven. Har gjort en gastric bypass för två år sen och en om operation förra året. Så jag hoppas att värken släpper snart. :/ Men endå jättelättad över att liten var så fin och hjärtat dunka för fullt.
  2. 1
    Akut till sjukhus Trodde igår att jag var nästa som skulle få missfall. Hade så ont i magen att jag inte kunde resa mig själv och svimmade två gånger. Dom kollade med ultraljud och bebis fanns kvar och allt såg jättebra ut. Men åter för värken. Troligen ett brock el nått som spökar, är förtfarande inskriven. Har gjort en gastric bypass för två år sen och en om operation förra året. Så jag hoppas att värken släpper snart. :/ Men endå jättelättad över att liten var så fin och hjärtat dunka för fullt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Puhhh! Skönt att allt såg bra ut med bebben!
    Hoppas du kryar på dig snart och slipper det onda!

    Krya-på-dig-KRAM!
  4. 2
    Puhhh! Skönt att allt såg bra ut med bebben!
    Hoppas du kryar på dig snart och slipper det onda!

    Krya-på-dig-KRAM!
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Åh så skönt att höra att den lille mår bra. Hoppas du slipper värken framöver! Krya på dig!
  6. 3
    Åh så skönt att höra att den lille mår bra. Hoppas du slipper värken framöver! Krya på dig!
  7. 3?!?
    #4
    Vilken tur att det inte var nåt "värre" än så iaf Hoppas att dom får ordning på din mage nu så du slipper ha ont mer.
  8. 4
    Vilken tur att det inte var nåt "värre" än så iaf Hoppas att dom får ordning på din mage nu så du slipper ha ont mer.
  9. Medlem sedan
    Feb 2012
    #5
    Trodde igår att jag var nästa som skulle få missfall. Hade så ont i magen att jag inte kunde resa mig själv och svimmade två gånger. Dom kollade med ultraljud och bebis fanns kvar och allt såg jättebra ut. Men åter för värken. Troligen ett brock el nått som spökar, är förtfarande inskriven. Har gjort en gastric bypass för två år sen och en om operation förra året. Så jag hoppas att värken släpper snart. :/ Men endå jättelättad över att liten var så fin och hjärtat dunka för fullt.
    Jag åkte också in till akuten igår vid 06.30 efter att jag vaknat för att det kändes som om jag kissat på mig.
    Det visade sig vara en massa blod.
    Det slutade blöda medan vi kom i orning för att åka men upprepades inatt igen och har inte lagt av helt än...
    På akuten konstaterade gyn att det är ytliga blodkärl i livmodertappen som står och läcker och vi fick se vårt lilla knytt inne i livmodern som mådde hur bra som helst och sprallade för fullt.
    Förstår att du blev rädd och trodde det värsta - det gjorde jag med!
    Tycker fortfarande det är riktigt läskigt att blöda, speciellt när det är så mycket!
    Vet inte hur jag ska kunna sova inatt, sov i soffan hela natten till idag sittandes...
    Krya på dej!!
  10. 5
    Trodde igår att jag var nästa som skulle få missfall. Hade så ont i magen att jag inte kunde resa mig själv och svimmade två gånger. Dom kollade med ultraljud och bebis fanns kvar och allt såg jättebra ut. Men åter för värken. Troligen ett brock el nått som spökar, är förtfarande inskriven. Har gjort en gastric bypass för två år sen och en om operation förra året. Så jag hoppas att värken släpper snart. :/ Men endå jättelättad över att liten var så fin och hjärtat dunka för fullt.
    Jag åkte också in till akuten igår vid 06.30 efter att jag vaknat för att det kändes som om jag kissat på mig.
    Det visade sig vara en massa blod.
    Det slutade blöda medan vi kom i orning för att åka men upprepades inatt igen och har inte lagt av helt än...
    På akuten konstaterade gyn att det är ytliga blodkärl i livmodertappen som står och läcker och vi fick se vårt lilla knytt inne i livmodern som mådde hur bra som helst och sprallade för fullt.
    Förstår att du blev rädd och trodde det värsta - det gjorde jag med!
    Tycker fortfarande det är riktigt läskigt att blöda, speciellt när det är så mycket!
    Vet inte hur jag ska kunna sova inatt, sov i soffan hela natten till idag sittandes...
    Krya på dej!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Lät ju inge vidare det där. Hoppas ni mår bra snart. Måste vara hemskt att blöda en massa eller ha ont, när man inte vet vad som är fel. Kram på ert!
  12. 6
    Lät ju inge vidare det där. Hoppas ni mår bra snart. Måste vara hemskt att blöda en massa eller ha ont, när man inte vet vad som är fel. Kram på ert!
  13. 3?!?
    #7
    Fy 17 då hade jag blivit livrädd iaf. Skönt att få se ett piggt och sprattlande pyre iaf, hoppas det slutar blöda och att du får sova gott
  14. 7
    Fy 17 då hade jag blivit livrädd iaf. Skönt att få se ett piggt och sprattlande pyre iaf, hoppas det slutar blöda och att du får sova gott
  15. Medlem sedan
    Feb 2012
    #8
    Tack så jätte mycket
    Det fortsatte blöda mycket nästa natt med men sedan har det ivf lugnat ner sig.
    En bekant till mig berättade att hon oxå blödit genom hela sin graviditet med några uppehåll och att hon oxå klassats som "lättblödande".
    Bara ta en dag i taget helt enkelt och inte bära tungt eller över anstränga sig.
  16. 8
    Tack så jätte mycket
    Det fortsatte blöda mycket nästa natt med men sedan har det ivf lugnat ner sig.
    En bekant till mig berättade att hon oxå blödit genom hela sin graviditet med några uppehåll och att hon oxå klassats som "lättblödande".
    Bara ta en dag i taget helt enkelt och inte bära tungt eller över anstränga sig.

Liknande trådar

  1. vad ta med till sjukhus?
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 11:05
  2. Glassbebisen till sjukhus!
    By Betty26 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 16:19
  3. Akut till sjukhus
    By hydro92 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 19:48
  4. Akut besök/sjukhus
    By Erika med kidzen in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 10:58
  5. sambo till sjukhus....
    By Helene Noella Moltas in forum _0505 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 21:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar