Baby Agnes är här!
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Baby Agnes är här!

    Hej!
    Jag skrev om min superlånga latensfas i torsdags morse. Strax efter åkte vi in till Ks och fick genast komma in. Då var klockan 11.00. Sen kämpade jag vidare och strax före vargtimmen kom hon äntligen ut! 4070 g och 50 cm lång. Vi åkte hem på fredagen och alla mår bra. Jag var beräknad till 8 mars, men det var skönt att slippa gå tiden ut.
    Heja er andra, snart är det er tur!
    / Maria
  2. 1
    Baby Agnes är här! Hej!
    Jag skrev om min superlånga latensfas i torsdags morse. Strax efter åkte vi in till Ks och fick genast komma in. Då var klockan 11.00. Sen kämpade jag vidare och strax före vargtimmen kom hon äntligen ut! 4070 g och 50 cm lång. Vi åkte hem på fredagen och alla mår bra. Jag var beräknad till 8 mars, men det var skönt att slippa gå tiden ut.
    Heja er andra, snart är det er tur!
    / Maria
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Grattis till Agnes!
    Vad skönt att ni mår bra, även om det tog lång tid.
  4. 2
    Grattis till Agnes!
    Vad skönt att ni mår bra, även om det tog lång tid.
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Grattis til lilla Agnes, vilket fint namn! Hoppas nu ni får vila ut efter den där långa förslossningen. Kram
  6. 3
    Grattis til lilla Agnes, vilket fint namn! Hoppas nu ni får vila ut efter den där långa förslossningen. Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Grattis, och bra jobbat! Vad skönt att allt gick bra och att du slapp vänta mer! Längtar tills det är min tur
  10. 5
    Grattis, och bra jobbat! Vad skönt att allt gick bra och att du slapp vänta mer! Längtar tills det är min tur
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Grattis till hela Familjen!
    Äntligen börjar det hända något i vår grupp och ger oss som har lite längre tid kvar hopp om att det faktiskt är vår tur snart!

    Skönt att vara hemma och va bra kämpat av dig då det tog ganska lång tid.
  12. 6
    Grattis till hela Familjen!
    Äntligen börjar det hända något i vår grupp och ger oss som har lite längre tid kvar hopp om att det faktiskt är vår tur snart!

    Skönt att vara hemma och va bra kämpat av dig då det tog ganska lång tid.
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Super Grattis!!! Lycka till!!!
  14. 7
    Super Grattis!!! Lycka till!!!
  15. Medlem sedan
    Jul 2009
    #8
    Grattis! Gud vad skönt och vad kul!!!!! Inte alls avis på att du nu får snusa bebis...
  16. 8
    Grattis! Gud vad skönt och vad kul!!!!! Inte alls avis på att du nu får snusa bebis...
  17. Medlem sedan
    Sep 2011
    #9
    Stort Grattis!!
  18. 9
    Stort Grattis!!
  19. Medlem sedan
    May 2006
    #10
    Stort grattis till Agnes! Vad skönt att inte behöva gå över tiden. Hoppas det samma här...men känner inte mycket så det lutar nog åt att gå ÖVER i stället som med de två andra. Men man vet aldrig. Längtar efter bebis!
  20. 10
    Stort grattis till Agnes! Vad skönt att inte behöva gå över tiden. Hoppas det samma här...men känner inte mycket så det lutar nog åt att gå ÖVER i stället som med de två andra. Men man vet aldrig. Längtar efter bebis!
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11

    Grattis!

    Vad härligt med Bebis!
  22. 11
    Grattis! Vad härligt med Bebis!

Liknande trådar

  1. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 15:09
  2. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 10:32
  3. Baby semp vs Baby plus
    By Kantarella in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 09:21
  4. Agnes, min älskade Agnes
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 14:12
  5. Agnes är här...........
    By Tottis in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 18:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar