Får jag vara med? :)
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    Får jag vara med? :)

    Hejsan!

    Jessika heter jag och väntar tredje barnet, har en bonus och en biologisk sen innan. Jag var med i en grupp på familjeliv en kort stund men jag gillade inte riktigt klimatet i den gruppen, så jag tänkte att jag prövar här istället...


    Jag är en öppen person och jag tycker mycket. Gravid i v. 13, (12 + 6)...

    Bor i Göteborg med man och barn, men är ursprungligen från Uddevalla...
  2. 1
    Får jag vara med? :) Hejsan!

    Jessika heter jag och väntar tredje barnet, har en bonus och en biologisk sen innan. Jag var med i en grupp på familjeliv en kort stund men jag gillade inte riktigt klimatet i den gruppen, så jag tänkte att jag prövar här istället...


    Jag är en öppen person och jag tycker mycket. Gravid i v. 13, (12 + 6)...

    Bor i Göteborg med man och barn, men är ursprungligen från Uddevalla...
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Välkommen!

    Jag är själv ny i gruppen sedan förra veckan och tycker att den verkar mycket trevlig! Jag väntar mitt första barn, bor lite utanför Stockholm och är i v.14. Jag är sjukskriven för illamående och kräks fortfarande, men en liten glimma ljus är t.ex. det här forumet där jag kan läsa om andra - då känns det mer verkligt!
  4. 2
    Välkommen!

    Jag är själv ny i gruppen sedan förra veckan och tycker att den verkar mycket trevlig! Jag väntar mitt första barn, bor lite utanför Stockholm och är i v.14. Jag är sjukskriven för illamående och kräks fortfarande, men en liten glimma ljus är t.ex. det här forumet där jag kan läsa om andra - då känns det mer verkligt!
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Ajdå, sjukskrivning låter inget vidare. Vad gör du annars när du inte är sjukskriven?
  6. 3
    Ajdå, sjukskrivning låter inget vidare. Vad gör du annars när du inte är sjukskriven?
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Klart du ska vara med
    Välkommen hit och grattis till graviditeten!

    Vi är en trevlig lite grupp tycker jag, änsålänge rätt lugnt här men snart tar det nog fart ordentligt!
    Ta gärna den senaste BF- listan och skriv in dig
    Hoppas vi får följas åt länge!
    /Linda som väntar nummer två
  8. 4
    Klart du ska vara med
    Välkommen hit och grattis till graviditeten!

    Vi är en trevlig lite grupp tycker jag, änsålänge rätt lugnt här men snart tar det nog fart ordentligt!
    Ta gärna den senaste BF- listan och skriv in dig
    Hoppas vi får följas åt länge!
    /Linda som väntar nummer två
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Välkommen in till oss : )
    Hänger lite på familjeliv jag också, men trivs inte alls där utan går bara in och läser lite då och då..
    Känns mycket bättre här på aff : )
  10. 5
    Välkommen in till oss : )
    Hänger lite på familjeliv jag också, men trivs inte alls där utan går bara in och läser lite då och då..
    Känns mycket bättre här på aff : )
  11. Medlem sedan
    Mar 2012
    #6
    Jag kände mig bara ifrågasatt i den gruppen jag var med i. Jag vet att jag har mycket åsikter själv, men jag tycker att det är helt ok att människor har åsikter och är inte rädd för att inte alla ska tycka som jag. Jag gillar diskussion
  12. 6
    Jag kände mig bara ifrågasatt i den gruppen jag var med i. Jag vet att jag har mycket åsikter själv, men jag tycker att det är helt ok att människor har åsikter och är inte rädd för att inte alla ska tycka som jag. Jag gillar diskussion
  13. Medlem sedan
    Feb 2012
    #7
    Jag blev av med min anställning och överflyttad till proffice, så nu är jag tillsvidareanställd där och vet inte vad jag får för uppdrag när jag kan jobba igen. Ganska jobbigt faktiskt. Dålig timing. Sa upp mig samma dag som jag blev gravid utan att jag visste om det, haha!

    Vad gör du själv?
  14. 7
    Jag blev av med min anställning och överflyttad till proffice, så nu är jag tillsvidareanställd där och vet inte vad jag får för uppdrag när jag kan jobba igen. Ganska jobbigt faktiskt. Dålig timing. Sa upp mig samma dag som jag blev gravid utan att jag visste om det, haha!

    Vad gör du själv?
  15. Medlem sedan
    Feb 2012
    #8
    Jag kikade på några trådar på familjeliv och blev skräckslagen och var övertygad om att jag skulle få missfall, missed abortion och allt annat hemskt som existerar. Blev rädd för Familjeliv direkt. Här känns allt "normalt" och bra!
  16. 8
    Jag kikade på några trådar på familjeliv och blev skräckslagen och var övertygad om att jag skulle få missfall, missed abortion och allt annat hemskt som existerar. Blev rädd för Familjeliv direkt. Här känns allt "normalt" och bra!
  17. Medlem sedan
    Jan 2012
    #9
    Hejsan!

    Jessika heter jag och väntar tredje barnet, har en bonus och en biologisk sen innan. Jag var med i en grupp på familjeliv en kort stund men jag gillade inte riktigt klimatet i den gruppen, så jag tänkte att jag prövar här istället...


    Jag är en öppen person och jag tycker mycket. Gravid i v. 13, (12 + 6)...

    Bor i Göteborg med man och barn, men är ursprungligen från Uddevalla...
    Välkommen hit! <3
  18. 9
    Hejsan!

    Jessika heter jag och väntar tredje barnet, har en bonus och en biologisk sen innan. Jag var med i en grupp på familjeliv en kort stund men jag gillade inte riktigt klimatet i den gruppen, så jag tänkte att jag prövar här istället...


    Jag är en öppen person och jag tycker mycket. Gravid i v. 13, (12 + 6)...

    Bor i Göteborg med man och barn, men är ursprungligen från Uddevalla...
    Välkommen hit! <3
  19. Medlem sedan
    Jan 2010
    #10
    Välkommen hit!
    Jag är gravid i v. 13+4 med mitt andra barn och har varit med här sedan jag var i v 6. Jag trivs bra i den här gruppen, där fler och fler trillar in:-)
  20. 10
    Välkommen hit!
    Jag är gravid i v. 13+4 med mitt andra barn och har varit med här sedan jag var i v 6. Jag trivs bra i den här gruppen, där fler och fler trillar in:-)
  21. Medlem sedan
    Mar 2012
    #11
    Det låter ju toppen
  22. 11
    Det låter ju toppen

Liknande trådar

  1. Ang nedladdningens vara eller icke vara.
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 15:02
  2. One-piecens vara eller ikke vara?
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 11:00
  3. Monarkins vara eller icke vara
    By -Kikou- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 20:13
  4. Träningens vara eller icke vara
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 14:30
  5. Kuddens vara eller icke vara?!
    By MESS in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar