Bebisar april 2012 Facebook, bytt namn
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Bebisar april 2012 Facebook, bytt namn

    Hej

    Jag vill informera om att vi bytt namn på gruppen på Facebook nu när april snart är här och graviditeterna inte är i så känsligt eller hemligt läge.

    Nya namnet är:

    - Bebisar april 2012 (inte april 2012)

    Beskrivning:
    Gruppen skapades efter en diskussion på Allt för föräldrars forum Ankomst 2012/04.
    För alla föräldrar som ska ha bebis i april. Kommer den tidigare eller senare så blir det lika bra.

    Gruppen är sluten, Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen.

    Vi hoppas att vi kan ha glädje av båda sidorna. Alla har inte Facebook och vill ta del av vad som händer eller dela med sig till alla. Bra om vi kan vara aktiva på båda forumen så långt det går.


    ( Jag har svårare att följa denna då det inte finns en bra app för min Iphone och kan följa nya inlägg i gruppen. Så jag når den bara vid datorn hemma.)
  2. 1
    Bebisar april 2012 Facebook, bytt namn Hej

    Jag vill informera om att vi bytt namn på gruppen på Facebook nu när april snart är här och graviditeterna inte är i så känsligt eller hemligt läge.

    Nya namnet är:

    - Bebisar april 2012 (inte april 2012)

    Beskrivning:
    Gruppen skapades efter en diskussion på Allt för föräldrars forum Ankomst 2012/04.
    För alla föräldrar som ska ha bebis i april. Kommer den tidigare eller senare så blir det lika bra.

    Gruppen är sluten, Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen.

    Vi hoppas att vi kan ha glädje av båda sidorna. Alla har inte Facebook och vill ta del av vad som händer eller dela med sig till alla. Bra om vi kan vara aktiva på båda forumen så långt det går.


    ( Jag har svårare att följa denna då det inte finns en bra app för min Iphone och kan följa nya inlägg i gruppen. Så jag når den bara vid datorn hemma.)
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Hittar inte gruppen på Facebook??
  4. 2
    Hittar inte gruppen på Facebook??

Liknande trådar

  1. April 2012
    By pumalissan in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 15:49
  2. Farsa 2012 grupp Facebook.
    By pumalissan in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-02, 10:45
  3. Florida mars/april 2012
    By gulliver in forum Resesnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 20:26
  4. BF förmodligen runt mars-april 2012
    By whom in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 14:54
  5. 2 Bebisar 2 april!!!
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 18:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar