Det går framåt!
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Det går framåt!

    Såg att det kommit en ny ankomst grupp, vilket gör att vi flyttas ett steg längre fram!
    Känns underbart.
    Mer underbart är att jag gick in i vecka 12 (11+) i lördags
    Allt börjar känns lättare på något vis, oron för missfall minskar med varje dag!

    Kommer ihåg när jag blev medlem här.. I vecka 5, då kändes det som en evighet till v12 men tiden har ändå gått ganska fort. Nästa vecka är det tid för inskrivning och sambon ska också få träffa barnmorskan

    Hoppas resten av tiden också går fort så att vi snart har våra små knattar i famnen!
    Nu tänker jag njuta av att vara gravid och bli tjock
  2. 1
    Det går framåt! Såg att det kommit en ny ankomst grupp, vilket gör att vi flyttas ett steg längre fram!
    Känns underbart.
    Mer underbart är att jag gick in i vecka 12 (11+) i lördags
    Allt börjar känns lättare på något vis, oron för missfall minskar med varje dag!

    Kommer ihåg när jag blev medlem här.. I vecka 5, då kändes det som en evighet till v12 men tiden har ändå gått ganska fort. Nästa vecka är det tid för inskrivning och sambon ska också få träffa barnmorskan

    Hoppas resten av tiden också går fort så att vi snart har våra små knattar i famnen!
    Nu tänker jag njuta av att vara gravid och bli tjock
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Ja det känns bra att se att det går framåt. Dock tycker jag själv att tiden har gått så långsamt fram till nu, men så har jag mått väldigt illa också. Nu syns kulan och jag ska njuta av den och av våren:-)
  4. 2
    Ja det känns bra att se att det går framåt. Dock tycker jag själv att tiden har gått så långsamt fram till nu, men så har jag mått väldigt illa också. Nu syns kulan och jag ska njuta av den och av våren:-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Härliga ord!

    För mig har tiden gått långsamt liksom för Gopplan, men visst går det framåt iallafall!

    Njut!
  6. 3
    Härliga ord!

    För mig har tiden gått långsamt liksom för Gopplan, men visst går det framåt iallafall!

    Njut!
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4

    Visst är det härligt :)

    Håller med, visst var det härligt när vi gled in i v 12 Vi tänker börja berätta den här veckan Tycker våren är så härlig när vinterjackorna åker av och gravidmagar sticker fram...och i år får vi vara bland dem Kram på er!
  8. 4
    Visst är det härligt :) Håller med, visst var det härligt när vi gled in i v 12 Vi tänker börja berätta den här veckan Tycker våren är så härlig när vinterjackorna åker av och gravidmagar sticker fram...och i år får vi vara bland dem Kram på er!

Liknande trådar

  1. kan ngn få fram
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 14:48
  2. Nu tar ni fram
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 16:59
  3. Hur får man fram
    By Gumman in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 21:44
  4. Nu kom det fram
    By Irro in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 20:24
  5. Det går långsamt fram,men ändå fram
    By Christopher in forum Politik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 19:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar