Nr 3 på G
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Nr 3 på G

    ja nu har vi lyckats igen Väntar nr 3 i början på september så vi får väl se om Tilia och Troj får vara ensamma om sina födelsedagar!!! Troj är född 27/8, Tilia den 4/9 och lill*n beräknas till den 6/9 jaja den som lever får se
  2. 1
    Nr 3 på G ja nu har vi lyckats igen Väntar nr 3 i början på september så vi får väl se om Tilia och Troj får vara ensamma om sina födelsedagar!!! Troj är född 27/8, Tilia den 4/9 och lill*n beräknas till den 6/9 jaja den som lever får se
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Åh vad kul! Grattis! Spännande att se när trean väljer att komma. Vilken vecka är du i? Kram
  4. 2
    Åh vad kul! Grattis! Spännande att se när trean väljer att komma. Vilken vecka är du i? Kram
  5. Julborg
    #3
    Vad kul! Grattis!
  6. 3
    Vad kul! Grattis!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Är i v 15 nu, har gjort KUB och fick bra siffror där så nu känner jag mig hyffsat lugn
  8. 4
    Är i v 15 nu, har gjort KUB och fick bra siffror där så nu känner jag mig hyffsat lugn
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Skönt att du fick bra siffror på det, förstår att du känner dig hyffsat lugn. Har du fått tid för ultraljud än?
  10. 5
    Skönt att du fick bra siffror på det, förstår att du känner dig hyffsat lugn. Har du fått tid för ultraljud än?
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Grattis igen!! Du går ju alltid över, så du får nog vara glad om syskonet föds i september och inte i oktober... ;P
  12. 6
    Grattis igen!! Du går ju alltid över, så du får nog vara glad om syskonet föds i september och inte i oktober... ;P
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    RUL på skärtorsdag 5/4
  14. 7
    RUL på skärtorsdag 5/4
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Huvva oktober får vi väl verkligen inte hoppas på med BF den 6/9 så är det väl till att ta i hoppas jag
  16. 8
    Huvva oktober får vi väl verkligen inte hoppas på med BF den 6/9 så är det väl till att ta i hoppas jag
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Åh vad roligt, grattis!!!

    Ellen ska också bli storasyster, i juli/augusti någonstans. Så kan det bli!
  18. 9
    Åh vad roligt, grattis!!!

    Ellen ska också bli storasyster, i juli/augusti någonstans. Så kan det bli!
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Åh, det är ju snart Ska ni ta reda på kön?
  20. 10
    Åh, det är ju snart Ska ni ta reda på kön?
  21. Medlem sedan
    Dec 2008
    #11
    Vad kul!! Stort grattis!
  22. 11
    Vad kul!! Stort grattis!
  23. Medlem sedan
    Mar 2008
    #12
    Grattis till dig oxå då
  24. 12
    Grattis till dig oxå då
  25. Medlem sedan
    Mar 2008
    #13
    Jag tror det, vi har inte gjort det dom andra två gångerna men Tilia är så nyfiken, och jag oxå för den delen
  26. 13
    Jag tror det, vi har inte gjort det dom andra två gångerna men Tilia är så nyfiken, och jag oxå för den delen
  27. Medlem sedan
    Mar 2008
    #14
    Tack
  28. 14
    Tack
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Nämen gud vilken nyhet, GRATTIS! Vad jätteroligt, håller tummarna för att lill*n får en alldeles egen födelsedag
    Mamma till tre underbara barn födda -03, -05 och -09
    www.stopoverkampala.blogspot.c om
  30. 15
    Nämen gud vilken nyhet, GRATTIS! Vad jätteroligt, håller tummarna för att lill*n får en alldeles egen födelsedag
  31. Julborg
    #16
    Grattis till dig också! Vad kul!
  32. 16
    Grattis till dig också! Vad kul!
  33. Medlem sedan
    Dec 2008
    #17
    Grattis grattis. Jag väntar också nr tre. Nu den 10 juni är vi beräknade. ska bli så härligt med en till
  34. 17
    Grattis grattis. Jag väntar också nr tre. Nu den 10 juni är vi beräknade. ska bli så härligt med en till
  35. Medlem sedan
    Mar 2008
    #18
    Underbart, då är ju du inne på slutspurten nu Vet du vad det blir eller ni väntar??
  36. 18
    Underbart, då är ju du inne på slutspurten nu Vet du vad det blir eller ni väntar??
  37. Medlem sedan
    Mar 2008
    #19
    Tack, den tumhållningen kan nog behövas
  38. 19
    Tack, den tumhållningen kan nog behövas
  39. Kastanj
    #20
    Grattis alla tre till nya små!
  40. 20
    Grattis alla tre till nya små!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar