Spring is in the air....
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Spring is in the air....

    Var ute en sväng på lunchen för att fixa några ärenden och konstaterade att nu är faktiskt VÅREN här. På väg tillbaka till jobbet funderade jag på vad jag ville ha till lunch, thai - nej, indiskt - nej, hamburgare - nej, Sibylla - jaaaaaa! Tänk att något så enkelt som en kokt halv special kan smaka så sagolikt. Fram för mer sibylla till folket .
  2. 1
    Spring is in the air.... Var ute en sväng på lunchen för att fixa några ärenden och konstaterade att nu är faktiskt VÅREN här. På väg tillbaka till jobbet funderade jag på vad jag ville ha till lunch, thai - nej, indiskt - nej, hamburgare - nej, Sibylla - jaaaaaa! Tänk att något så enkelt som en kokt halv special kan smaka så sagolikt. Fram för mer sibylla till folket .
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Vet du hur många grader det var på min altan alldeles nyss?
    37!



    ja ja, det är inglasat, men jag fick öppna ut så vi skulle få luft
  4. 2
    Vet du hur många grader det var på min altan alldeles nyss?
    37!



    ja ja, det är inglasat, men jag fick öppna ut så vi skulle få luft
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Våren är verkligen här! I morse när jag tittade ut tänkte jag att det skulle vara 10-12 grader. Det var det inte, men det var härligt ändå. Snart kommer det grönt gräs, löv på träden och små blommor.

    Sibylla är inte någon favorit, men det har hänt att jag blivit maniskt sugen på en korv med mos och räksallad någon gång.
  6. 3
    Våren är verkligen här! I morse när jag tittade ut tänkte jag att det skulle vara 10-12 grader. Det var det inte, men det var härligt ändå. Snart kommer det grönt gräs, löv på träden och små blommor.

    Sibylla är inte någon favorit, men det har hänt att jag blivit maniskt sugen på en korv med mos och räksallad någon gång.

Liknande trådar

  1. Jag kan se spring
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 14:54
  2. Spring, Michaela! Spring!!!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 21:49
  3. *spring spring spring*
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 22:11
  4. spring på toa
    By björnis in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 08:16
  5. Ut och spring!
    By Gabbi med grynen in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 20:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar